Zdrowie serca to nie tylko styl życia, ale i finanse
Zobacz, co wynika z badań Allianz Polska i danych Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Jak Allianz wykorzystał wnioski w kampanii wizerunkowej, która promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Posłuchaj głosu serca – kampania reklamowa Allianz promująca ubezpieczenia na zdrowie i życie
Kampania wizerunkowa Allianz Polska, która promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Jest ona realizowana w internecie ‒ obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także działania contentowe.
Zdobyliśmy godło Firma Przyjazna Klientowi 2023, przyznawane przez Experience Institute. Jesteśmy wyjątkowo dumni z tej nagrody, bo to wyraz uznania klientów dla naszej pracy na rzecz stałego podnoszenia jakości usług. Zobacz szczegóły!
Kamil Stoch zainspiruje pracowników i agentów ubezpieczeniowych Allianz Polska
Allianz Polska rozpoczyna współpracę z Kamilem Stochem, wybitnym skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Celem współpracy jest motywowanie i inspirowanie do rozwoju pracowników oraz agentów ubezpieczeniowych firmy.
Allianz Commercial w Europie Środkowej i Wschodniej – kolejne kroki
Allianz integruje segment ubezpieczeń dla firm (średnie i duże przedsiębiorstwa oraz ryzyka specjalistyczne), który od 24 lipca br. działa jako Allianz Commercial. Integracja obejmuje dawny globalny pion Allianz Global Corporate & Specialty oraz zespoły ubezpieczeń korporacyjnych na poszczególnych rynkach.
W dniu 1 września 2023 r. planowana jest zmiana na stanowisku prezesa spółek ubezpieczeniowych Allianz Polska. Następcą Matthiasa Baltina ma zostać Marcin Kulawik, który do czasu uzyskania zgody Komisji Nadzoru Finansowego będzie pełnił obowiązki prezesa.