Allianz Polska wprowadził nową odsłonę serwisu dla klientów – Mój Allianz. Klienci, którzy mają ubezpieczenia na życie i majątkowe, zarówno Allianz, jak i byłej Avivy, znajdą informacje o swoich produktach w jednym serwisie. To jeden z ostatnich kroków w integracji. 

Działające od fuzji dwa serwisy zostały zintegrowane. Oznacza to wiele udogodnień dla klientów:

  • jeden punkt logowania do swojego konta w Mój Allianz i jedne dane dostępowe
  •  jeden widok swoich ubezpieczeń na życie i majątkowych (polis/wniosków) oraz zgłoszonych szkód i roszczeń
  •  jedno miejsce, gdzie klient ma szybki i łatwy dostęp do:

o   informacji o zakresie i czasie swojej ochrony oraz terminach płatności składek

o   większości swoich polis w formacie PDF

o   swoich danych osobowych i kontaktowych (danych profilowych).

  • jedno miejsce z dostępem do danych kontaktowych swoich agentów ubezpieczeniowych (jeśli dany klient ma ubezpieczenia obsługiwane przez więcej niż jednego agenta Allianz Polska).

W zależności od posiadanego ubezpieczenia, w serwisie Mój Allianz klient może też dokonać niektórych czynności samoobsługowo, np. zapłacić składkę, zmienić fundusze kapitałowe w ubezpieczeniach na życie, zgłosić wiele zdarzeń, w tym wypadkowych i związanych z urodzeniem dziecka, dołączyć dokumenty o zgłaszanej szkodzie lub zdarzeniu, wybrać wariant rocznicowy dla ubezpieczenia na życie.

 – mówi Tomasz Sroka,
koordynator ds. projektów digitalnych w Allianz Polska.
Klienci TFI Allianz Polska oraz uczestnicy OFE Allianz Polska korzystają – jak dotychczas – z odrębnych serwisów obsługowych. 
Bohdan Białorucki - rzecznik prasowy Allianz Polska

Kontakt dla mediów:

Rzecznik prasowy udziela informacji dziennikarzom i przedstawicielom mediów zainteresowanym działalnością spółek Allianz w Polsce.

Jak możemy Ci pomóc?