Kontakt z Allianz. Infolinia. Adres. 

Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób kontaktowania się z nam

Mój Allianz - portal dla klientów Allianz

Portal Mój Allianz to serwis,  w którym znajdziesz informacje o swoich aktualnych polisach oraz toczących się sprawach. Dokumenty polisowe oraz całą naszą korespondencję łatwo znajdziesz w jednym miejscu.

Gdy zechcesz sprawdzić dane polisy, dokumenty polisowe lub opłacić składkę, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu.

Infolinia Allianz

For English press - 6

1. Samochód 

2. Dom, mieszkanie

3. Wizyta lekarska, życie, zdrowie, podróż

4. Emerytura, inwestycje

5. Pomoc prawna

IVR - kliknij 1
  • Wezwanie pomocy assistance
  • Wypożyczenie pojazdu zastępczego
  • Limity holowania
  • Informacje o zakresie pakietu komunikacyjnego
  • Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
  • Informacja o szkodzie komunikacyjnej
  • Klient indywidualny: wypowiedzenie telefoniczne umowy, zmiany własności, korekty na polisie, informacje dotyczące wymaganych dokumentów do ewentualnych zmian na polisie. Prośby o zwrot składki na wniosek, wprowadzenie cesji na polisie, zmiana danych kontaktowych na polisie.
  • Działalność gospodarcza  - wszelkie zmiany na wniosek elektroniczny wraz z podpisem (np. skan pisma)
  • Informacje o płatnościach, nadpłatach, niedopłatach
  • Potwierdzenie opłacenia OC przewoźnika
  • Zakup nowej polisy komunikacyjnej
  • Przedłużenie polisy komunikacyjnej przed terminem jej wygaśnięcia
  • Zmiany lub rezygnacja z przedłużonej automatycznie polisy
  • Awarie w domu / firmie (sprzęt elektryczny, pomoc hydraulika, elektryka itp.).
  • Zgłoszenie szkody - zalania, zniszczenia sprzętu, pożary, kradzieże. 
  • Informacja na temat zgłoszonej szkody.
  • Klient indywidualny: wypowiedzenie telefoniczne umowy, zmiany własności, korekty na polisie, informacje dotyczące wymaganych dokumentów do ewentualnych zmian na polisie. Prośby o zwrot składki na wniosek, wprowadzenie cesji na polisie, zmiana danych kontaktowych na polisie.
  • Działalność gospodarcza  - wszelkie zmiany na wniosek elektroniczny wraz z podpisem (np. skan pisma).
  • Informacje o płatnościach, nadpłatach, niedopłatach.
  • Zakup nowej polisy komunikacyjnej
  • Przedłużenie polisy komunikacyjnej przed terminem jej wygaśnięcia
  • Zmiany lub rezygnacja z przedłużonej automatycznie polisy
  • Umówienie, odwołanie wizyty lekarskiej, badania, teleporady , zabiegów rehabilitacyjnych, usług stomatologicznych
  • Zakres ubezpieczenia zdrowotnego
  • Umówienie badań medycyny pracy

3.2.1.       Pomoc za granicą
 
  • Organizacja leczenia ambulatoryjnego i hospitalizacji
  • Transport i transport medyczny
  • Opieka nad dziećmi ubezpieczonego w przypadku hospitalizacji
  • Zakwaterowanie na czas rekonwalescencji
  • Poszukiwanie i ratownictwo w przypadku zaginięcia ubezpieczonego
 
3.2.2.       Pomoc w kraju

  • Umówienie wizyty lekarskiej
  • Dostarczenie leków i zwrot zakupu leków
  • Transport medyczny
  • Organizacja procesu rehabilitacyjnego
  • Pomoc domowa po zakończeniu hospitalizacji
  • Opieka nad dziećmi i zwierzętami w trakcie hospitalizacji
  • Pomoc  w razie kradzieży, zagubienia, zniszczenia dokumentów
  • Telefoniczna informacja medyczna
  • Wypożyczenie lub zakup sprzętu rehabilitacyjnego

3.2.3.       Świadczenia opiekuńcze assistance

  • Organizacja i pokrycie kosztów rehabilitacji
  • Zakup lub wypożyczenie sprzętu rehabilitacyjnego
  • Transporty medyczne
  • Pomoc domowa i pielęgniarska po hospitalizacji
  • Trener fitness po urodzeniu dziecka
  • Wizyty lekarskie i badania po poważnym zachorowaniu
  • Assistance pogrzebowy
  • Wizyta u psychologa w związku z trudnymi sytuacjami losowymi w rodzinie (zgon, poronienie, poważna choroba),
  • infolinia: medyczna, Baby assistance, zdrowe odżywianie
  • Rejestracja szkody, roszczenia z tytułu ubezpieczenia NNW, grupowego ubezpieczenia na życie. 
  • Informacje o szkodzie i o roszczeniu
  • Odwołanie od decyzji w sprawie szkody, roszczenia
  • Dokumenty jakie należy przesłać aby skorzystać z "Opieka medyczna bez granic'.  Druga opinia medyczna - konsultacja lekarza za granicą. Organizacja leczenia za granicą.
  • Informacje na temat procesu zgłaszania refundacji - gdzie zgłosić,  w jaki sposób, jakie są wymagane dokumenty, Informacja o kwotach refundacji.
  • Informacje na temat zgłoszonego już roszczenia dotyczącego refundacji lub wydanej decyzji

3.4.1.  Indywidualne ubezpieczenie na życie:

  • Lucro – obsługa polisy
  • Informacje o indywidualnej kontynuacji grupowego ubezpieczenia na życie
  • „Z rodziną bezpieczniej”, „Pakiet Bezpieczne Życie”, „Allianz Bezpieczne Życie” – obsługa polis
  • Informacje na temat zakresu polisy indywidualnej na życie, płatnościach, składkach (zmiana częstotliwości opłacania, czasowe zawieszenie)
  • Aktualizacja danych kontaktowych w polisie
  • Zamówienie dokumentów związanych z polisą

3.4.2. Grupowe ubezpieczenie na życie:

  • Lucro – obsługa polisy
  • informacja na temat ubezpieczenia grupowego wykupionego u pracodawcy
  • zakres ubezpieczenia grupowego
  • informacja o płatności
  • aktualizacja danych
  •  informacje na temat kontynuacji ubezpieczenia

3.4.3. Ubezpieczenie turystyczne:

  • Zmiana danych
  • Zmiana okresu ubezpieczenia
  • Płatności
  • Zmiana liczby osób ubezpieczonych
  • Zakres polisy
  • Informacja o zasadach przystąpienia do OFE
  • Informacja o prowadzonym rachunku w OFE
  • Informacje dotyczące wypłat z tytułu śmierci członka OFE
  • Informacja o ofercie dobrowolnego funduszu emerytalnego (DFE)
  • Informacja o IKE i IKZE prowadzonych przez dobrowolny fundusz emerytalny (DFE)
  • Informacja o ofercie funduszy inwestycyjnych
  • Informacja o IKE, IKZE, PPE w ramach funduszu inwestycyjnego
  • Infolinia dla uczestników wymienionych programów
  • Informacja o PPK dla pracodawców oraz infolinia dla pracowników posiadających PPK 
Assistance
Pomoc 24/7
Assistance

Zadzwoń i zgłoś wypadek, awarię lub kradzież.

Zorganizujemy Ci pomoc.

Allianz Polska
ul. Rodziny Hiszpańskich 1
02-685 Warszawa

 

 

Marta Nowicka