Szkody, roszczenia i obsługa
dla Twojej wygody - po prostu 

 
House
 
House
 
House
 
House
 
House
 
Gdy zgłaszasz szkodę online, możesz od razu dołączyć dokumenty.
To wygodny i szybki sposób na załatwienie sprawy.

Jak w Allianz zajmiemy się szkodą lub roszczeniem? 

Nie mamy jednak możliwości pośredniczenia w zapisach czy realizacji tych szczepień. W Narodowym Programie Szczepień mogą brać udział wyłącznie placówki medyczne. Jeśli – zgodnie z zapowiedziami Ministerstwa Zdrowia – będzie można organizować mobilne punkty szczepień dla konkretnych grup zawodowych, wystąpimy z taką inicjatywą, by móc pośredniczyć w organizacji szczepień dla naszych ubezpieczonych.

Na razie zebraliśmy najważniejsze informacje o tym, jak się zaszczepić.

Mój Allianz 

Tu znajdziesz swoje polisy i inne dokumenty

Mój Allianz to serwis,  w którym udostępniamy Ci w bezpieczny sposób polisy i inne dokumenty. Dzięki temu serwisowi całą naszą
korespondencję łatwo znajdziesz w jednym miejscu.

Za każdym razem, gdy w serwisie pojawi się dokument dla Ciebie,
wyślemy Ci link na podany prze Ciebie adres mailowy.
Aby zalogować się do systemu Mój Allianz będzie Ci potrzebny specjalny KOD. Wyślemy Ci go SMSem. 

Ubezpieczenia bez wychodzenia z domu   

Każdy z nas może i powinien podejmować działania, które przyczynią się do ograniczenia ryzyka zachorowania na chorobę COVID-19 wywoływaną przez koronawirusa. Nie musisz wychodzić z domu, aby załatwić sprawy związane z ubezpieczeniem Allianz.

Przez internet i telefon możesz:

mobile application
Ubezpieczenie samochodu:
mobile application

Akcja charytatywna „Pomocna opinia #soswioskidzieciece”

Wyraź pomocną opinię

Chcemy, by nasze ubezpieczenia i usługi były jak najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb i wyróżniały się wysoką jakością. Sprawdzamy, jak nas oceniasz. Wysyłamy Ci krótką ankietę. 

Twoja opinia Twoja opinia wesprze SOS Wioski Dziecięce

Zapewniamy szybkie rozwiązania, aby klienci mieli więcej czasu 
Budujemy zaufanie przez przejrzystość naszych działań 
Wchodzimy w buty klientów i wczuwamy się
w ich sytuację 
Nieustannie upraszczamy nasze produkty i procesy 

Obsługa klienta w Allianz 

Gwiazda Jakości Obsługi

Standardy obsługi  klienta w Allianz

Kolejny raz jesteśmy w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta. Potwierdzenie tego jest tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2020”, który otrzymaliśmy kolejny raz. 

Jest to dla nas bardzo ważne, gdyż nagroda przyznawana jest przez klientów, którzy wyrażają w ten sposób swoje zadowolenie z jakości obsługi. W kontakcie z klientami nasi pracownicy starają się wykazać empatią, wczuwać się w sytuację klienta, który często zgłasza się do nas  w trudnych dla niego sytuacjach. 

Zobacz, jak obsługujemy klientów. Wybierz rodzaj ubezpieczenia i sprawdź, jak załatwisz w Allianz swoją sprawę. 

Gwiazda Jakości Obsługi 2020
Jak zgłosić szkodę lub roszczenie