Szkody i obsługa 

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i udzielimy Ci dodatkowych informacji.
WIęcej o szkodach
Ubezpieczenia bez wychodzenia z domu   

Każdy z nas może i powinien podejmować działania, które przyczynią się do ograniczenia ryzyka zachorowania na chorobę COVID-19 wywoływaną przez koronawirusa. Nie musisz wychodzić z domu, aby załatwić sprawy związane z ubezpieczeniem Allianz.

Przez internet i telefon możesz:

Napisz do nas

Obsługa klienta w Allianz 

Gwiazda Jakości Obsługi

Standardy obsługi  klienta w Allianz

Kolejny raz jesteśmy w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta. Potwierdzenie tego jest tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2020”, który otrzymaliśmy kolejny raz. 

Jest to dla nas bardzo ważne, gdyż nagroda przyznawana jest przez klientów, którzy wyrażają w ten sposób swoje zadowolenie z jakości obsługi. W kontakcie z klientami nasi pracownicy starają się wykazać empatią, wczuwać się w sytuację klienta, który często zgłasza się do nas  w trudnych dla niego sytuacjach. 

Zobacz, jak obsługujemy klientów. Wybierz rodzaj ubezpieczenia i sprawdź, jak załatwisz w Allianz swoją sprawę. 

Gwiazda Jakości Obsługi 2020
Obsługa klienta - Twoje ubezpieczenie Gwiazda Jakości Obsługi
Zapewniamy szybkie rozwiązania, aby klienci mieli więcej czasu dla siebie 
Budujemy zaufanie przez przejrzystość naszych działań 
Wchodzimy w buty klienta i wczuwamy sie w ich sytuację 
Upraszczamy nasze produkty i procesy 

Asystent Szkody OC i AC

Asystent Szkody

  • Bieżąca informacja o statusie szkody 24/7
  • Przypomnienia, gdyby brakowało jakichś dokumentów
  • Proces likwidacji szkody w 4 prostych krokach
  • Przyjazna aplikacja bez branżowego żargonu
  • Możliwość podzielenia się swoją opinią