Ostrzeżenie: Używasz przestarzałej przeglądarki, zmień przeglądarkę na bardziej nowoczesną, taką jak Chrome, Firefox lub Microsoft Edge

Szkody, roszczenia, refundacja kosztów leczenia 

Sprawdź, jak łatwo zgłosisz szkodę lub roszczenie lub refundację kosztów leczenia.
My zajmiemy się resztą.
ekomi

Globalne badanie satysfakcji Klienta Allianz

4.5/5

13283 Opinie

Тak oceniają nas Klienci

Wszystko przebiegło bezproblemowo, w jasny i czytelny sposób." Marcin

Online 

Przekaż nam sprawę online, korzystając z formularza. To przyspieszy realizację Twojej sprawy. 

 

Pocztą

na adres odpowiedniej spółki: 

TUiR Allianz Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 1 
02-685 Warszawa, 
z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta

TU Allianz Życie Polska S.A. 
ul. Rodziny Hiszpańskich 1 
02-685 Warszawa, 

z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta

Osobiście

  • Sprawę możesz załatwić osobiście w jednej z naszych placówek. Możesz skontaktować się ze swoim agentem, który pomoże Ci załatwić sprawę związaną z Twoją polisą. 
To zależy od tego, w jaki sposób się z nami skontaktujesz oraz od tego, jaką złożysz nam dyspozycję. Jeśli skontaktujesz się online i udostępnisz nam swój e-mail, odpowiedzi w Twojej sprawie będziesz otrzymywać pocztą elektroniczną. To najwygodniejsza i najszybsza forma. Na Twoje życzenie możemy też przesłać korespondencję standardową pocztą.
  • W aplikacji Asystent Szkody - sprawdzisz status szkody komunkacyjnej i mieszkaniowej. Dzięki Asystentowi Szkody będziesz na bieżąco wiedzieć, co dzieje się w Twojej sprawie. Aplikacja powiadomi Cię o możliwości odbioru naprawionego samochodu. 
  • Możesz też zadzwonić na naszą infolinię i podać numer zgłoszonej szkody. 

Serwis Mój Allianz to bezpieczna przestrzeń, którą zarządza Allianz. Znajdziesz w niej wszystkie swoje dokumenty oraz inne pliki, jakie wysłał do Ciebie nasz agent, konsultant lub zespół likwidacji szkód. Przestrzeń jest zabezpieczona, więc Twoje dokumenty zawsze będą bezpieczne i dostępne w każdej chwili. 

W serwisie udostępniamy:

  • dokumenty wykorzystywane w procesie oferowania i zawierania umów ubezpieczenia, w tym w szczególności: kalkulacja, oferta, polisa, ogólne warunki ubezpieczeń;
  • dokumenty wykorzystywane przez Allianz w procesie wykonywania i obsługi umów ubezpieczenia, w tym w szczególności: duplikat polisy, zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia, potwierdzenie zawarcia umowy, cesja, aneks do polisy, odpowiedź na skargę, monit;
  • dokumenty wykorzystywane w procesie przeprowadzania postępowania likwidacyjnego, w tym w szczególności: pismo obsługowe, decyzja, pismo informujące o przedłużeniu terminu rozpatrywania szkody.

Do serwisu zalogujesz się poprzez kliknięcie w link dostępowy, który wysyłamy Ci mailem na wskazany przez Ciebie adres. Robimy to za każdym razem, gdy w serwisie Mój Allianz pojawia się dokument dla Ciebie.  By się zalogować potrzebny Ci będzie specjalny kod, który każdorazowo prześlemy Ci w formie SMS.

Online 

Wyślij zgłoszenie wraz z kompletem dokumentów za pośrednictwem formularza elektronicznego - dzięki temu obslużymy je szybciej.

 

Telefonicznie 

Zadzwoń - od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

Pocztą

na adres: 

TU Allianz Życie Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 1 
02-685 Warszawa, 
z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta

Osobiście w placówce Allianz

  • Złóż dokumenty w dowolnej placówce Allianz

Online 

Uzupełnij brakujące dokumenty za pośrednictwem formularza elektronicznego – Załatw sprawę/Grupowe na życie/Obsługa roszczenia/Uzupełnienie dokumentacji

Pocztą

na adres: 

TU Allianz Życie Polska S.A. 
ul. Rodziny Hiszpańskich 1 
02-685 Warszawa, 
z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta

Osobiście w placówce Allianz

  • Złóż dokumenty w dowolnej placówce Allianz

Telefonicznie 

Zadzwoń - od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

Online

Wyślij zapytanie za pośrednictwem formularza elektronicznego – Załatw sprawę/Grupowe na życie/Obsługa roszczenia/Pytanie o roszczenie
Tak, natychmiast po wysłaniu zgłoszenia dostaniesz mail z numerem swojej sprawy. Podawaj ten numer przy każdym kontakcie z nami w tej sprawie.
Naszą decyzję prześlemy mailem na adres podany w zgłoszeniu.
Jeśli zdarzenie jest objęte ochroną w ramach kilku Twoich polis ubezpieczenia na życie w Allianz, to do obsługi roszczeń z tych ubezpieczeń wystarczy jedno zgłoszenie za pośrednictwem formularza.