Szkody, roszczenia, refundacja kosztów leczenia
Opinie klientów o likwidacji szkód Autocasco w Allianz

Jak możesz zapobiegać szkodom
Częste pytania dotyczące szkód w Allianz
Jak mogę przekazać Allianz dokumenty potrzebne do załatwienia mojej sprawy?
Online
Pocztą
TUiR Allianz Polska S.A.
ul. Inflancka 4B
00-189 Warszawa
z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta
00-189 Warszawa
z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta
Osobiście
- Sprawę możesz załatwić osobiście w jednej z naszych placówek. Możesz skontaktować się ze swoim agentem, który pomoże Ci załatwić sprawę związaną z Twoją polisą.
W jaki sposób otrzymam odpowiedź na moje pytanie wysłane do Allianz?
Jak sprawdzać status szkody?
- W aplikacji Asystent Szkody - sprawdzisz status szkody komunkacyjnej zgłoszonej z ubezpieczenia Mój Samochód i mieszkaniowej zgłoszonej z ubezpieczenia Mój Dom. Dzięki Asystentowi Szkody będziesz na bieżąco wiedzieć, co dzieje się w Twojej sprawie. Aplikacja powiadomi Cię o możliwości odbioru naprawionego samochodu.
- Możesz też zadzwonić na naszą infolinię i podać numer zgłoszonej szkody.
Co to jest Mój Allianz i jak ten serwis pomoże w obsłudze mojego zgłoszenia?
Serwis Mój Allianz to bezpieczna przestrzeń, którą zarządza Allianz. Znajdziesz w niej wszystkie swoje dokumenty oraz inne pliki, jakie wysłał do Ciebie nasz agent, konsultant lub zespół likwidacji szkód. Przestrzeń jest zabezpieczona, więc Twoje dokumenty zawsze będą bezpieczne i dostępne w każdej chwili.
W serwisie udostępniamy:
Do serwisu zalogujesz się poprzez kliknięcie w link dostępowy, który wysyłamy Ci mailem na wskazany przez Ciebie adres. Robimy to za każdym razem, gdy w serwisie Mój Allianz pojawia się dokument dla Ciebie. By się zalogować potrzebny Ci będzie specjalny kod, który każdorazowo prześlemy Ci w formie SMS.
Częste pytania dotyczące roszczeń w Allianz
Jak mogę zgłosić roszczenie?
Online
Telefonicznie
Pocztą
TU Allianz Życie Polska S.A.
ul. Inflancka 4B
00-189 Warszawa
z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta
Osobiście w placówce Allianz
- Złóż dokumenty w dowolnej placówce Allianz
Jak przekazać brakujące dokumenty do już zgłoszonego roszczenia?
Online
Pocztą
TU Allianz Życie Polska S.A.
ul. Inflancka 4B
00-189 Warszawa
z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta
Osobiście w placówce Allianz
- Złóż dokumenty w dowolnej placówce Allianz
Globalne badanie satysfakcji Klienta Allianz
4.5 star rating out of 54.5/5
34888 Opinie
Тak oceniają nas Klienci
Wszystko przebiegło bezproblemowo, w jasny i czytelny sposób." Marcin