Jeśli posiadasz ubezpieczenie turystyczne Allianz:
- Moja Podróż
- Globtroter
- Open Business Travel
Jeśli posiadasz ubezpieczenie turystyczne Allianz:
Jeśli posiadasz ubezpieczenie turystyczne dawnej Avivy:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12.
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wyżej wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12.
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12.
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12.
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego(zgodnie z OWU), tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12.
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12.
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.
W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
Dział likwidacji szkód
ul. Domaniewska 50B,
02-672 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku niezgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku niezgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjne AWP P&C, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Centrum Operacyjne AWP P&C.
W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:
Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:
AWP P&C S.A. Oddział w Polsce
ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia poniesienia kosztów przez ubezpieczonego, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient).
Zwrot kosztów może nastąpić w formie:
W przypadku umów zawieranych za pośrednictwem agentów oraz biur podróży, roszczenia z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków można zgłosić:
Przy zgłaszaniu roszczeń nie obowiązuje rejonizacja.
Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów:
Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów:
Dla umów grupowych, gdzie ubezpieczającym jest zakład pracy dodatkowo dokumenty mogą poświadczyć:
Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, możesz zgłosić roszczenie:
Szkodę możesz zgłosić w wybrany przez siebie sposób:
Po zgłoszeniu szkody możemy poprosić CIę o dodatkowe dokumenty, np.:
Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Otrzymasz numer zgłoszenia, dzięki czemu będziesz mógł sprawdzić jego status, kontaktując się z nami telefonicznie lub przez e-mail.
Likwidator przeanalizuje Twoją sprawę i w razie potrzeby zada Ci dodatkowe pytania lub poprosi o dodatkowe dokumenty (np. protokół policyjny, kwit bagażowy). W przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy otrzymasz wypłatę świadczenia lub odszkodowania.
Jeśli nagle zachorowałeś i potrzebujesz pomocy – poinformuj nas o tym najszybciej jak to możliwe, abyśmy mogli zorganizować Ci niezbędne wsparcie (np. wizytę u lekarza).
Sposoby kontaktu: