Grupowe ubezpieczenia na życie i zdrowotne – proste zgłoszenie, sprawne rozpatrzenie roszczenia
Zgłoś roszczenie przez Mój Allianz
Sposoby zgłoszenia roszczenia
TU Allianz Życie S.A.
ul. Inflancka 4B
00-189 Warszawa
w dawnej Avivie przed 2.07.2022 r.
-
Potrzebne dokumenty
-
Status zgłoszenia
-
Częste pytania
Assistance
W ramach assistance można skorzystać m.in. z:
- 3 wizyt lekarza lub telekonsultacji
- Transportu medycznego
- Rehabilitacji i zakupu sprzętu rehabilitacyjnego
- Organizacji pobytu rodzica w szpitalu
- Wizyty i pomocy pielęgniarki
Aby skorzystać z usług Assistance zadzwoń na Infolinię* - Infolinia jest czynna 24/7.
Prywatna opieka medyczna
W ramach Pakietu Medycznego “Bądź Zdrów” masz dostęp do lekarzy specjalistów i badań medycznych w całej Polsce. Skontaktuj się z wybraną placówką medyczną, aby umówić się na wizytę lub badania.
Druga opinia medyczna
Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta Best Doctors pod numerem telefonu* 800 365 867.
Infolinia jest czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
W ramach assistance można skorzystać m.in. z:
- 3 wizyt lekarza lub telekonsultacji
- Transportu medycznego
- Rehabilitacji i zakupu sprzętu rehabilitacyjnego
- Organizacji pobytu rodzica w szpitalu
- Wizyty i pomocy pielęgniarki
Aby skorzystać z usług Assistance zadzwoń pod numer tel.*: +48 22 563 11 35.
Infolinia jest czynna 24/7.
Status swojego zgłoszenia sprawdzisz
- online w serwisie Mój Allianz (dawniej MojaAviva) w zakładce „Moje szkody i roszczenia”,
- telefonicznie +48 224 224 224 Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
Sprawdzasz zakres polisy
Upewnij się, że ubezpieczenie chroniło Cię w momencie zdarzenia albo że jesteś uprawniony do otrzymania świadczenia. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia znajdziesz w swojej polisie i serwisie Mój Allianz.
Przesyłasz zgłoszenie
Poprosimy Cię o dodatkowe dokumenty, które podajemy we wniosku. Przekaż je nam wraz z wnioskiem − online, mailowo lub listownie − dzięki temu szybciej rozpatrzymy zgłoszenie.
Zajmiemy się resztą
O statusie Twojej sprawy i decyzji o wypłacie poinformujemy Cię online, telefonicznie, mailowo lub listownie. W przypadku niektórych zgłoszeń wypłatę można otrzymać nawet tego samego dnia.
Do wypłaty środków uprawnieni są beneficjenci, tzw. osoby uprawnione. Takie osoby oraz ich udział w środkach wskazuje członek OFE. Może to zrobić w dowolnym momencie trwania umowy członkostwa w otwartym funduszu emerytalnym. Niezależnie od wskazania beneficjentów, osobą uprawnioną do dziedziczenia połowy środków jest również współmałżonek, jeżeli w okresie członkostwa w OFE istniała małżeńska wspólność majątkowa.
Środki pochodzące z OFE, nieprzekazane na rzecz małżonka lub beneficjentów wchodzą w skład masy spadkowej i podlegają dziedziczeniu na zasadach ogólnych. Oznacza to, że uprawnieni do tych środków będą spadkobiercy zmarłego członka OFE.
Jeśli wraz z umową „Na Zdrowie” lub „Zdrowe Życie” wybrałeś opcję Świadczenie lekowe, możesz po leczeniu w szpitalu otrzymać dodatkową kwotę, np. na zakup leków. Wystarczy, że złożysz wniosek o wypłatę w związku z leczeniem/pobytem w szpitalu.
Możesz to zrobić łatwo i wygodnie, logując się do serwisu Mój Allianz. Zgłoś zdarzenie online