Potrzebne dokumenty
- Kopia dowodu osobistego Ubezpieczonego
- W przypadku pobytu w szpitalu – dokumentacja medyczna z prowadzonego leczenia, w tym: karty leczenia szpitalnego, karty historii choroby i wyniki badań
- W razie wypadku – dokumenty potwierdzające nieszczęśliwy wypadek, a także kopia notatki policyjnej, postanowienia prokuratury lub kopia protokołu BHP, jeśli prowadzono postępowanie w sprawie wypadku
- W przypadku poważnego zachorowania/zachorowania na nowotwór złośliwy – kopie wyników badań potwierdzających rozpoznanie choroby
- W przypadku leczenia lub rehabilitacji – kopie faktur i rachunków dokumentujących wydatki na leczenie, rehabilitację i zakup sprzętu ortopedycznego
- W przypadku niezdolności do pracy (również w ramach ubezpieczenia składki) – kopie dokumentów potwierdzających nieprzerwaną niezdolność do pracy, zwolnień lekarskich, decyzji ZUS, KRUS lub innych organów rentowych
- W przypadku refundacji w ramach umowy RakAssistance – kopia faktury za zakup peruki
- W przypadku rekonwalescencji – kopie zwolnień lekarskich
- Dodatkowo w przypadku świadczenia dla małżonka/partnera – kopia dowodu osobistego małżonka/partnera lub kopie aktów urodzenia/małżeństwa
- Dodatkowo w przypadku świadczenia dla dziecka – kopia aktu urodzenia dziecka
Zgłoszenie wyłącznie leczenia lub pobytu w szpitalu
Inne sposoby zgłoszenia zdarzenia
- E-mailem - prześlij zdjęcia dokumentów na adres dummy bok@allianz.pl
- Pocztą tradycyjną - wyślij dokumenty na adres:
Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz Życie Polska S.A.,
ul. Rodziny Hiszpańskich 1,
02-685 Warszawa
Jeżeli chcesz zgłosić zdarzenie e-mailem lub przesłać dokumenty poczta tradycyjną - pobierz i wypełnij formularz.
Zgłoszenie uszczerbku na zdrowiu wskutek nieszczęśliwego wypadku
Inne sposoby zgłoszenia zdarzenia
- E-mailem - prześlij zdjęcia dokumentów na adres dummy bok@allianz.pl
- Pocztą tradycyjną - wyślij dokumenty na adres:
Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz Życie Polska S.A.,
ul. Rodziny Hiszpańskich 1,
02-685 Warszawa
Jeżeli chcesz zgłosić zdarzenie e-mailem lub przesłać dokumenty poczta tradycyjną - pobierz i wypełnij formularz.
Zgłoszenie kalectwa, pobytu w szpitalu wskutek wypadku, poniesienia kosztów rehabilitacji, operacji plastycznych po wypadku lub leczenia skutków wypadku
- E-mailem - prześlij zdjęcia dokumentów na adres dummy bok@allianz.pl
- Pocztą tradycyjną - wyślij dokumenty na adres:
Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz Życie Polska S.A.,
ul. Rodziny Hiszpańskich 1,
02-685 Warszawa
Jeżeli chcesz zgłosić zdarzenie e-mailem lub przesłać dokumenty poczta tradycyjną - pobierz i wypełnij formularz.
Zgłoszenie poważnego zachorowania, zachorowania na nowotwór złośliwy, niezdolności do pracy, leczenia specjalistycznego
- E-mailem - prześlij zdjęcia dokumentów na adres dummy bok@allianz.pl
- Pocztą tradycyjną - wyślij dokumenty na adres:
Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz Życie Polska S.A.,
ul. Rodziny Hiszpańskich 1,
02-685 Warszawa
Jeżeli chcesz zgłosić zdarzenie e-mailem lub przesłać dokumenty poczta tradycyjną - pobierz i wypełnij formularz.