Samochód – proste zgłoszenie, szybka obsługa

Zgłoś swoją sprawę online – dzięki temu obsłużymy ją szybciej.
Masz ubezpieczenie Allianz Mój Samochód, które nie jest kontynuacją ubezpieczenia dawnej Avivy.
Sprawdź, jak załatwisz sprawę związaną z ubezpieczeniem samochodu zawartym w Allianz. Najszybciej załatwisz swoją sprawę online

Prześlij nam:

  • wniosek o wystawienie zaświadczenia o przebiegu ubezpieczenia.

Podaj nam:

  • swoje dane adresowe,
  • numer PESEL/REGON,
  • oraz numer rejestracyjny pojazdu lub numer ostatnio zawartej przez Ciebie polisy.

Kupujesz pojazd ubezpieczony w Allianz

W takiej sytuacji poprzedni posiadacz powinien Ci przekazać polisę OC. Z chwilą nabycia pojazdu przejmujesz wszelkie prawa oraz obowiązki wynikające z zawartej umowy ubezpieczenia OC. Możesz kontynuować ubezpieczenie OC do końca okresu ochrony lub zrezygnować z ubezpieczenia.

Jeśli składka z tytułu ubezpieczenia OC jest nieopłacona, to obowiązek jej opłacenia od dnia zakupu pojazdu przechodzi na Ciebie.

Umowa ubezpieczenia OC ulega rozwiązaniu z upływem okresu, na który została zawarta, chyba że wypowiesz ją wcześniej.

Jeśli nabyty pojazd posiadał również ubezpieczenie AC, uległo ono rozwiązaniu z dniem przeniesienia własności pojazdu. AC w Allianz możesz kupić przez telefon, internet lub u agenta.

Podstawa prawna wynika z art. 31 ust. 1 oraz  32 ust. 1 i 4 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, ubezpieczeniowym funduszu gwarancyjnym i polskim biurze ubezpieczycieli komunikacyjnych.

Jak załatwić tę sprawę

Jeśli kontynuujesz ubezpieczenie prześlij:

  • kopię nowego dowodu rejestracyjnego, jeżeli zmianie uległ numer rejestracyjny pojazdu,
  • kopię nowego dowodu rejestracyjnego, jeżeli zmianie uległ numer rejestracyjny pojazdu,zgłoszenie ze swoimi danymi, jako nowego właściciela pojazdu oraz informacją, że chcesz otrzymać dokument potwierdzenia zawarcia umowy ubezpieczenia OC zaktualizowany o twoje dane (jeśli nie, nie powiadamiaj o tym w treści zgłoszenia),
  • kopię nowego dowodu rejestracyjnego, jeżeli zmianie uległ numer rejestracyjny pojazdu,podpisany przez Ciebie wniosek o dokonanie rekalkulacji składki, jeśli chcesz abyśmy dokonali rekalkulacji składki w oparciu o Twoje zniżki.

Jeśli rezygnujesz z ubezpieczenia prześlij:

  • wniosek o wypowiedzenie ubezpieczenia podpisany przez Ciebie, jako nabywcę pojazdu.

Sprzedajesz pojazd ubezpieczony w Allianz

Pamiętaj o przekazaniu polisy OC nowemu właścicielowi, ponieważ prawa i obowiązki wynikające z umowy ubezpieczenia OC pojazdu przechodzą wraz z pojazdem na nabywcę.

W tej sytuacji powiadom nas na piśmie o przeniesieniu własności pojazdu i o danych nowego posiadacza w ciągu 14 dni od sprzedaży. Do czasu przekazania danych nowego posiadacza, wszelkie dokumenty dotyczące płatności z tytułu umowy ubezpieczenia będą kierowane do Ciebie.

Jeśli nabywca pojazdu zrezygnuje z kontynuacji polisy OC poprzez wypowiedzenie umowy ubezpieczenia, będzie Ci przysługiwać zwrot składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia.

Podstawa prawna wynika z art. 31 ust. 1, art. 32 ust. 1 i art. 41 ust. 1 pkt 3 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, ubezpieczeniowym funduszu gwarancyjnym i polskim biurze ubezpieczycieli komunikacyjnych.

 

Jak załatwić tę sprawę

Prześlij nam:

  • oświadczenie o sprzedaży pojazdu.
  • oświadczenie o sprzedaży pojazdu.Oświadczenie o sprzedaży pojazdu.Czytelna kopia umowy sprzedaży pojazdu, darowizny pojazdu, faktury sprzedaży pojazdu lub podpisane przez Ciebie oświadczenie o sprzedaży pojazdu oraz danych nowego posiadacza.

    Dokument powinien zawierać:
  • datę sprzedaży pojazdu,
  • dane pojazdu,
  • Twoje dane adresowe,
  • pełne dane adresowe nabywcy,
  • numer PESEL/REGON.
  • kopię umowy komisowej oraz kopia faktury sprzedaży pojazdu przez komis, jeśli pośredniczył w sprzedaży pojazdu.
  • wniosek o zwrot składki z informacją w jakiej formie ma on zostać zrealizowany, jeśli nabywca pojazdu rezygnuje z polisy OC lub jeśli posiadałeś ubezpieczenie AC/NNW.
Zginął Ci dokument polisy lub nie dotarła do Ciebie polisa wznowieniowa, która powinna zostać wysłana pocztą. W takiej sytuacji możesz otrzymać duplikat dokumentu.
Jak załatwić tę sprawę

Wyślij nam wniosek o wystawienie duplikatu.

Pamiętaj, by odręcznie podpisać wniosek.

Uwaga: Jeśli zależy Ci na czasie, możemy wysłać dokument drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przy zawieraniu polisy. Jeśli nie został on podany, możesz go uzupełnić podczas rozmowy telefonicznej z naszym konsultantem lub w podać go w treści przesyłanego wniosku.

Dokonałeś demontażu lub wyrejestrowania pojazdu

  • Jak najszybciej powiadom nas o demontażu/wyrejestrowaniu pojazdu gdyż do czasu zarejestrowania w naszym systemie Twojego zgłoszenia, będziemy kierować do Ciebie dokumenty dotyczące płatności z tytułu umowy ubezpieczenia.
  • Umowa ubezpieczenia zostanie rozwiązana z datą demontażu/wyrejestrowania.
  • Za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej naliczony zostanie zwrot części składki.

Własnoręcznie podpisz wniosek i podaj informację, w jakiej formie ma on zostać zrealizowany.

Jak załatwić tę sprawę
  • Prześlij nam:
  • kopię zaświadczenia o demontażu pojazdu wydanego przez stację demontażu pojazdu.
  • kopię decyzji o wyrejestrowaniu pojazdu wydanej przez odpowiedni organ administracyjny.
  • wniosek o zwrot części składki.
  • Spóźniłeś się z wypowiedzeniem umowy ubezpieczenia OC i doszło do jej automatycznego wznowienia, ale ubezpieczyłeś pojazd w innym towarzystwie ubezpieczeniowym.

  • W takiej sytuacji masz prawo wypowiedzieć umowę automatycznie wznowioną.

Składka z tytułu polisy wznowionej automatycznie zostanie naliczona do dnia rozwiązania umowy.

Podstawa prawna wynika z art. 28a ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, ubezpieczeniowym funduszu gwarancyjnym i polskim biurze ubezpieczycieli komunikacyjnych.

Jak załatwić tę sprawę

Prześlij nam:

  • wniosek o wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC wznowionej automatycznie.

Pamiętaj, by podpisany przez Ciebie dokument zawierał:

  • Twoje dane osobowe oraz adresowe,
  • numer rejestracyjny pojazdu,
  • oraz numer polisy, której dotyczy wypowiedzenie.

Kończy się okres umowy OC i chcesz ją wypowiedzieć.
Powiadom nas o tym najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem polisy. Jeśli złożysz wypowiedzenie po tym terminie, umowa ubezpieczenia zostanie przedłużona na kolejny rok.

Podstawa prawna wynika z art. 28 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, ubezpieczeniowym funduszu gwarancyjnym i polskim biurze ubezpieczycieli komunikacyjnych.

Jak załatwić tę sprawę

Możesz to zrobić online!

Prześlij nam:

  •  wniosek o wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC.

Pamiętaj, by podpisany przez Ciebie dokument zawierał:

  • Twoje dane osobowe oraz adresowe,
  •  numer rejestracyjny pojazdu,
  •  numer polisy, której dotyczy wypowiedzenie.

Chcesz zrezygnować z umowy ubezpieczenia OC, którą otrzymałeś od zbywcy przy zakupie pojazdu, w trakcie jej trwania.

  • Brak wypowiedzenia polisy OC po zakupie oznacza kontynuację umowy do końca jej trwania. Jeśli prześlesz do nas podpisane przez Ciebie wypowiedzenie umowy po zakupie pojazdu, polisa zostanie rozwiązana z dniem złożenia dokumentu.
  • Jeśli składka z tytułu ubezpieczenia OC jest nieopłacona, zostanie ona naliczona od dnia zakupu pojazdu do dnia rozwiązania umowy.

Podstawa prawna wynika z art. 31 ust. 1, art. 32 ust. 1 i art. 41 ust. 1 pkt 3) ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, ubezpieczeniowym funduszu gwarancyjnym i polskim biurze ubezpieczycieli komunikacyjnych.

Jak załatwić tę sprawę

Prześlij nam:

  • wniosek o wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC w trakcie jej trwania.

Pamiętaj, by podpisany przez Ciebie dokument zawierał:

  • Twoje dane osobowe oraz adresowe,
  • numer rejestracyjny pojazdu,
  • oraz numer polisy, której dotyczy wypowiedzenie.

Chcesz zmienić dane na polisie? Chcesz wyrazić zgodę na kontakt z Allianz i korzystać z szybkiej i wygodnej komunikacji online?

Sprawdź, jak to zrobić.

Dokonałeś cesji praw z zawartej umowy ubezpieczenia. W takiej sytuacji powiadom nas o tym jak najszybciej. Prześlij do nas zawiadomienie o przeniesieniu praw z polisy.
Jak załatwić tę sprawę

Prześlij nam:

  • zawiadomienie o cesji praw z polisy.

Pamiętaj, aby na dokumencie był Twój podpis.

Możesz zgłosić nam online inną sprawę lub dyspozycję dotyczącą polisy. 

W trakcie trwania umowy ubezpieczenia Twój pojazd stał się w części własnością innej osoby lub dotychczasowa współwłasność ustała. W takiej sytuacji prześlij do nas kopię dokumentu potwierdzającego przeniesienie udziału we własności.

  • Po dopisaniu lub wykreśleniu współwłaściciela składka z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia nie ulegnie zmianie. Zmiana we własności pojazdu może zostać wzięta pod uwagę przy ewentualnym wznowieniu umowy na kolejny okres.
  • Dodanie lub wykreślenie współwłaściciela w trakcie trwania umowy ubezpieczenia OC nie jest podstawą do rozwiązania polisy po nabyciu pojazdu w trybie wskazanym w art.31 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych.
Jak załatwić tę sprawę
Prześlij nam:
  • czytelną kopię umowy darowizny/sprzedaży części własności pojazdu zawierającą:
  •  datę przeniesienia części własności, 
  • dane pojazdu, 
  • Twoje dane adresowe, 
  • pełne dane adresowe współwłaściciela oraz numer PESEL/REGON.
  • kopię dowodu rejestracyjnego pojazdu uwzględniającego współwłasność
  • oświadczenie o przeniesieniu udziału we własności pojazdu
Poinformuj nas o tym niezwłocznie.
Jak załatwić tę sprawę

Prześlij nam:

  • kopię nowego dowodu rejestracyjnego pojazdu.

UWAGA:  Jeśli chcesz otrzymać dokument potwierdzenia zawarcia umowy ubezpieczenia zaktualizowany o nowy numer, powiadom o tym w treści zgłoszenia.

  • Posiadasz zawarte ubezpieczenie AC i zgubił Ci się kluczyk lub sterownik służący do otwarcia lub uruchomienia pojazdu.
  • Powiadom nas o tym jak najszybciej. Poinformuj nas również o dokonaniu wymiany wkładek zamków lub przeprogramowaniu sterownika oraz o ewentualnym pozyskaniu nowego kluczyka czy sterownika.
Jak załatwić tę sprawę

Prześlij nam:

  •  podpisane przez Ciebie oświadczenie o utracie kluczyka/sterownika
  •  kopię faktury poświadczającej wymianę wkładek/przeprogramowanie sterownika
  •  podpisane przez Ciebie oświadczenie o pozyskaniu nowego kluczyka/sterownika.

Dokonałeś czasowego wycofania z ruchu pojazdu ubezpieczonego w Allianz.

  •  Proporcjonalnie do okresu czasowego wycofania pojazdu z ruchu, składka z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia OC zostanie zmniejszona o 95%.
  • Jeżeli posiadasz zawarte ubezpieczenie AC, składka z tytułu polisy AC nie ulegnie zmianie. Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu obejmuje wyłącznie polisę OC.
  • Podstawa prawna to art. 8 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych.
Jak załatwić tę sprawę

Prześlij nam:

  • kopię decyzji o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu, wydana przez odpowiedni organ administracyjny
  •  wniosek o zwrot składki, jeśli posiadasz opłaconą polisę OC.

Zadzwoń:  224 224 224 

Pomoc assistance dostępna jest przez całą dobę 7 dni w tygodniu.

Razem z naszym partnerem zorganizujemy dla Ciebie pojazd zastępczy w ramach posiadanego ubezpieczenia Car Assistance.


Ubezpieczenie OC sprawcy

Zadzwoń: 224 224 224 

Przygotuj numer swojej szkody, a następnie dokonuj wyborów na infolinii kierując się na informację o szkodach zarejestrowanych.

RUW – rynkowy ubytek wartości pojazdu

Jeżeli uważasz, że w związku z uszkodzeniem Twojego pojazdu zgłoszonym z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, mogła nastąpić utrata jego wartości handlowej, zgłoś roszczenie:

  • pisemnie: przesyłając roszczenie bezpośrednio do akt szkody (e-mail: szkody@allianz.pl lub poprzez formularz online [link do contact us]

Szkoda całkowita

Jeżeli ustalone przez nas koszty naprawy przekroczą poniższą wartość, to rozliczymy Twoją szkodę jako całkowitą:

  • 70% wartości pojazdu w stanie nieuszkodzonym w przypadku szkody  z Autocasco
  • 100% wartości pojazdu w stanie nieuszkodzonym w przypadku szkody z OC sprawcy

PAMIĘTAJ: szkoda całkowita zależy od wysokości kosztów naprawy a nie od możliwości jej przeprowadzenia. Orzeczenie szkody całkowitej nie zawsze oznacza więc, że pojazd nadaje się do „kasacji”.

dotyczy ubezpieczenia samochodu zawartego w dawnej Avivie lub zawartego w dawnej Avivie i kontynuowanego w Allianz
Sprawdź, jak załatwisz sprawę związaną z ubezpieczeniem samochodu. Wiele spraw szybko załatwisz w serwisie Mój Allianz (dawniej MojaAviva).

W serwisie Mój Allianz znajdziesz wszystkie informacje o swoich produktach, w tym:

  • Dokument polisy i ogólne warunki ubezpieczenia
  • Zakres i sumę ubezpieczenia
  • Okres ubezpieczenia
  • Wysokość składki i możliwość płatności online
  • Termin płatności, informację o statusie składki i historię wpłat
  • Możliwość zamówienia Zielonej Karty i zaświadczenia o przebiegu ubezpieczenia samochodu
Załatw sprawę online - 24h / 7 dni w tygodniu 
Załatw sprawę online - 24 h 7 dni w tygodniu 

Zmiana adresu korespondencyjnego lub e-maila

Adres korespondencyjny lub e-mail możesz zmienić:

  • po zalogowaniu do serwisu Mój Allianz w zakładce „Mój profil”,
  • telefonicznie, dzwoniąc pod +48 224 224 224 (pon.-pt. 8:00-18:00)
  • lub mailowo - pisząc do nas na bok@allianz.pl (w treści maila wskaż swój numer PESEL oraz numer polisy).

Zmiana numeru telefonu lub adresu zamieszkania

Numer telefonu lub adres zamieszkania możesz zmienić:

  • dzwoniąc pod +48 224 224 224 (pon.-pt. 8:00-18:00)
  • mailowo, pisząc do nas na bok@allianz.pl (w treści maila wskaż swój numer PESEL oraz numer polisy).
  • Wypowiedzieć umowę OC możesz w przypadku gdy:
  • Kupiłeś samochód z ważnym OC
  • Kończy się Twoja obecna umowa i chcesz zmienić ubezpieczyciela
  • Twoja obecna umowa automatycznie odnowiła się na kolejny okres ubezpieczenia, a Ty chcesz zmienić ubezpieczyciela
  • Twój samochód został zdemontowany i wyrejestrowany
  • Twój samochód został skradziony i wyrejestrowany
  • Chcesz wypowiedzieć umowę zawieraną na odległość, zgodnie z przysługującym Ci do tego prawem
  • Złożyć wypowiedzenie możesz po zalogowaniu do serwisu Mój Allianz, w szczegółach polisy w zakładce „Zlecenia”. 
Załatw sprawę online - 24h / 7 dni w tygodniu 

Inne sposoby zgłoszenia wypowiedzenia OC

  • emailem
  • pocztą tradycyjną 

Czy mogę wypowiedzieć OC przed końcem trwania umowy?

Tak, możesz, ale ochrona wynikająca z ubezpieczenia i tak będzie trwać do końca okresu, na jaki została zawarta.

Kary za brak ciągłości ubezpieczenia dla pojazdów osobowych w roku 2020 wynoszą, w zależności od okresu bez posiadanej ochrony OC:

  • do 3 dni – 1200 zł
  • do 14 dni – 3100 zł
  • powyżej 14 dni – 6020 zł

Co zrobić, jeżeli zapomniałem wypowiedzieć OC przed końcem trwania umowy?

Co w sytuacji, kiedy zapomniałeś wypowiedzieć OC i zdążyłeś już zawrzeć nową umowę? Nic straconego. Wciąż możesz wypowiedzieć OC. Wtedy w towarzystwie, w którym umowa odnowiła się automatyczne, zapłacisz tylko za okres od momentu przedłużenia do dnia rozwiązania polisy.

Co musi zawierać wypowiedzenie ubezpieczenia OC?

Zamieszczone u góry strony wypowiedzenie umowy OC zawiera wszystkie dane potrzebne do skutecznej rezygnacji z umowy. W każdym tego typu dokumencie powinny się znaleźć:

  • nazwa firmy ubezpieczeniowej,
  • adres firmy ubezpieczeniowej,
  • imię, nazwisko i adres osoby, która wypowiada umowę,
  • marka, numer rejestracyjny i ewentualnie numer VIN pojazdu, który był ubezpieczony,
  • numer polisy, którą chcesz wypowiedzieć,
  • okres ubezpieczenia,
  • podstawa prawna wypowiedzenia (np.: czy wypowiadasz umowę, której okres ubezpieczenia zbliża się ku końcowi, taką która automatycznie się odnowiła, czy z powodu wyrejestrowania pojazdu itd. Mają tu zastosowanie art.28, art. 28a, oraz art. 31 Ustawy o ubezpieczeniach Obowiązkowych i dla skutecznego wypowiedzenia ważne jest powołanie się na właściwy zapis ustawy),
  • podpis osoby wypowiadającej umowę.

Pamiętaj, że w Avivie wypowiedzenie umowy OC jest tak samo proste jak jej zawarcie. Możesz to zrobić przy minimum formalności w serwisie MojaAviva, wybierając “Zgłoszenie rezygnacji z polisy” z listy zleceń w szczegółach Twojej polisy. Jeśli zlecisz wypowiedzenie OC w odpowiednim terminie, Twoja umowa zostanie sprawnie zakończona.

Czy do wypowiedzenia OC muszę dołączyć dodatkowe dokumenty?

Jeżeli Twój samochód został skradziony, zezłomowany lub wyrejestrowany z innego powodu, nie musisz wypowiadać OC. W każdym z tych przypadków prześlij do nas potwierdzenie wyrejestrowania pojazdu. Dokument otrzymasz w wydziale komunikacji. Do zgłoszenia dołącz także numer konta bankowego, aby przyspieszyć zwrot składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia.

Załatw sprawę online - 24 h 7 dni w tygodniu 

Zgłoszenie sprzedaży samochodu

  • Najprościej zrobisz to przez serwis Mój Allianz.
    W szczegółach polisy wybierz z listy zleceń „Zgłoszenie sprzedaży pojazdu” i uzupełnij datę sprzedaży.

Możesz także przesłać zdjęcie lub skan podpisanej umowy kupna-sprzedaży

  • e-mailem na adres: kontakt@allianz.pl 
  • lub oryginał pocztą na adres:
    Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A.
    ul. Rodziny Hiszpańskich 1,
    02-685 Warszawa
Załatw sprawę online - 24h / 7 dni w tygodniu 
Jeżeli sprzedałeś ubezpieczony w Avivie samochód, poinformuj nas o tym w ciągu 14 dni.

Sprzedaż samochodu krok po kroku

  1. Podpisz umowę kupna-sprzedaży
    Umowę kupna-sprzedaży samochodu należy sporządzić w formie pisemnej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach dla kupującego i sprzedającego.
  2. Przekaż OC kupującemu
    Polisa z dniem sprzedaży auta przechodzi na osobę, która kupiła od Ciebie samochód.
  3.  Wyrejestruj samochód 
    Zgłoś się do najbliższego wydziału komunikacji w urzędzie dzielnicy, miasta lub gminy i wyrejestruj sprzedany samochód w ciągu 30 dni od momentu sprzedaży.
  4.   Zgłoś się do nas
    Poinformuj nas o tym, że sprzedałeś ubezpieczony w Avivie samochód w ciągu 14 dni. Możesz zrobić to online, e-mailem lub pocztą tradycyjną. Do zgłoszenia dołącz numer konta bankowego, aby przyspieszyć zwrot.

 

W serwisie Mój Allianz możesz zgłosić m.in.:

  • Dodanie współwłaściciela
  • Zmianę numeru rejestracyjnego
  • Zmianę miejsca parkowania nocą
  • Poprawę danych samochodu np. marki, typu, rodzaju

Zmiany możesz zlecić w szczegółach polisy w zakładce „Zlecenia”.

Załatw sprawę online - 24h / 7 dni w tygodniu 

Datę rozpoczęcia ubezpieczenia możesz zmienić telefonicznie pod numerem  +48 224 224 224 (pon.-pt. 8:00-18:00) lub pisząc do nas na kontakt@allianz.pl
Załatw sprawę online - 24h / 7 dni w tygodniu 

Polisę komunikacyjną możesz opłacić online w serwisie Mój Allianz. W tym celu zaloguj się lub załóż darmowe konto w serwisie. Następnie przy polisie, którą chcesz opłacić kliknij “Zapłać”. Możesz zapłacić za pomocą karty płatniczej, szybkiego przelewu lub BLIKa.

Aktualny status opłacanych składek, historię wpłat oraz informację o ewentualnych zaległościach znajdziesz w szczegółach polisy w zakładce „Płatności” w serwisie Mój Allianz.

Ubezpieczenie samochodu kupione w dawnej Avivie możesz odnowić w serwisie Mój Allianz. W tym celu zaloguj się lub załóż darmowe konto w serwisie. Następnie przy polisie, którą chcesz przedłużyć, kliknij „Odnów”, sprawdź, czy wszystkie dane są aktualne i opłać składkę za kolejny rok. Możesz zapłacić za pomocą karty płatniczej, szybkiego przelewu lub BLIKa.
Załatw sprawę online - 24h / 7 dni w tygodniu 

Zamów Zieloną Kartę w serwisie Mój Allianz, a otrzymasz ją od nas e-mailem w pliku PDF. Możesz ją samodzielnie wydrukować.

  • Zaloguj się do serwisu
  • Wejdź w szczegóły polisy i przejdź do zakładki „Zlecenia”
  • Wybierz „Zamówienie zielonej karty”
Załatw sprawę online - 24 h 7 dni w tygodniu 
Gdy używamy pojęcia „dawna Aviva” mamy na myśli spółki, które do 1.07.2022 r. działały pod nazwami: Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b 00-189 Warszawa; wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000002561; NIP: 526-020-99-75; REGON: 010587003; wysokość kapitału zakładowego: 82 500 000 zł (w tym kapitał wpłacony: 74 287 500 zł); Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b 00-189 Warszawa; wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000009857; NIP: 526-020-99-98; REGON: 010587010; wysokość kapitału zakładowego: 59 360 000 zł (wpłacony w całości); Aviva Investors Poland Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b 00-189 Warszawa; wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000011017; NIP: 897-155-34-38; REGON: 931152953; wysokość kapitału zakładowego: 12 250 000 zł (wpłacony w całości)