Nasi konsultanci
Nasi konsultanci
Prześlij nam dokumenty:
Pamiętaj, by odręcznie podpisać wniosek oraz podać numer polisy, której dotyczy sprawa.
Prześlij nam dokumenty:
Pamiętaj, by odręcznie podpisać wniosek.
Uwaga: Jeśli zależy Ci na czasie, możemy wysłać dokument drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przy zawieraniu polisy. Jeśli nie został on podany, możesz go uzupełnić podczas rozmowy telefonicznej z naszym konsultantem lub w podać go w treści przesyłanego wniosku.
Zgłoszenie cesji może odbyć się na podstawie:
UWAGA: Jeżeli na polisie jest wymienionych kilku Ubezpieczonych, konieczna jest zgoda każdego z nich na dokonanie cesji. Potwierdzenie przyjęcia cesji odbywa się jedynie na oryginale (lub w przypadku jego zagubienia na duplikacie) polisy.
Chcesz zmienić dane na polisie? Chcesz wyrazić zgodę na kontakt z Allianz i korzystać z szybkiej i wygodnej komunikacji online?
Sprawdź, jak to zrobić.
Dokumenty, które będą potrzebne:
Agent prześle wniosek do Departamentu Obsługi Klienta, gdzie zweryfikujemy, czy jest możliwe doubezpieczenie. Jeśli będzie to możliwe, to wprowadzimy stosowną zmianę w Twojej polisie.
Aneks potwierdzający tę zmianę wyślemy do Ciebie pocztą na Twój adres do korespondencji.
Chcesz otrzymać pismo informujące o historii Twoich ubezpieczeń, np. o:
UWAGA: W normalnym trybie dokument wysyłamy pocztą na Twój adres korespondencyjny. Jeśli zależy Ci na czasie, możemy wysłać go również drogą elektroniczną. Upewnij się, że mamy Twój adres e-mail. Jeśli nie, podaj go w treści wniosku.
Prześlij nam:
W dyspozycji podaj:
Dodatkowe formy przekazania:
Aby zrezygnować z kontynuacji ubezpieczenia nie musisz wypowiadać umowy pisemnie. Umowa ubezpieczenia mieszkania wygaśnie z końcem okresu ubezpieczenia, na jaki została zawarta.
Nie musisz wysyłać do nas wypowiedzenia.
Jeśli nie chcesz kontynuować ubezpieczenia w kolejnym okresie, wystarczy, że nie opłacisz wznowienia umowy. Jeśli nie zapłacisz składki oferta kontynuowania ubezpieczenia wygaśnie po upływie 30 dni.
Cesja na Twojej polisie wygasła w wyniku spłacenia przez Ciebie kredytu hipotecznego. W tej sytuacji ważne jest, by nas o tym powiadomić. Dzięki temu staniesz się jedynym uprawnionym do wypłaty odszkodowania w przypadku wystąpienia szkody.
UWAGA: Spłata kredytu nie jest podstawą do rozwiązania polisy umowy ubezpieczenia oraz nie powoduje aneksu zmiany umowy ubezpieczenia.
Prześlij nam
W tej sytuacji poinformuj nas o tym, przesyłając do nas pismo, a w przypadku drobnego błędu, np. „literówki” zgłoś to telefonicznie.
UWAGA: Zmiana możliwa jest wtedy, gdy przy zawarciu ubezpieczenia został wpisany niepoprawny adres miejsca ubezpieczenia, jednak dane techniczne (rok budowy, powierzchnia itd.) odpowiadają właściwej nieruchomości.
W przypadku sprzedaży nieruchomości i wynikającej z tego chęci zmiany adresu miejsca ubezpieczenia na nowy, jedynym rozwiązaniem jest zamknięcie aktualnej polisy i zawarcie nowej. W sytuacji sprzedaży nie możesz zmienić miejsca ubezpieczenia w istniejącej polisie.
Co zrobić:
W przypadku małego błędu (literówki):
W przypadku poważniejszego błędu:
Pismo z informacją o właściwym/nowym adresie miejsca ubezpieczenia zawierające:
UWAGA: Nie można dokonać zmiany miejsca ubezpieczenia, jeżeli polisa zawiera w swoim zakresie ubezpieczenie nieruchomości. W takim przypadku należy rozwiązać aktualną umowę ubezpieczenia i zawrzeć nową.
Pismo o zmianę lub dopisanie osoby ubezpieczonej podpisane przez właściciela polisy, tzn. ubezpieczającego powinno zawierać:
Aneks potwierdzający wprowadzoną zmianę wyślemy do Ciebie pocztą na podany przez Ciebie adres do korespondencji.
Prześlij nam:
pismo informujące o przeniesieniu praw z umowy ubezpieczenia na nowego właściciela nieruchomości zawierające:
Pismo o przeniesieniu praw z umowy ubezpieczenia na nowego właściciela może być napisane oddzielne przez każdą ze stron:
Aneks potwierdzający wprowadzoną zmianę wyślemy do nowego ubezpieczającego pocztą na podany przez niego adres do korespondencji.
Do dokonania zmiany ubezpieczającego / ubezpieczonego w umowie ubezpieczenia po śmierci ubezpieczającego/ubezpieczonego konieczne są:
Aneks potwierdzający wprowadzoną zmianę wyślemy do nowego ubezpieczającego pocztą na podany adres do korespondencji.