Jako klient możesz złożyć skargę w każdej placówce Allianz obsługującej klientów lub w naszym biurze (ul. Inflancka 4B, 00-189 Warszawa).
Można to zrobić w wybrany przez siebie sposób:
- na piśmie – dostarczyć osobiście do jednostki obsługującej klientów lub w naszym biurze (adres wskazany wyżej), przesyłką pocztową w rozumieniu ustawy prawo pocztowe albo wysłać na adres do doręczeń elektronicznych, który jest wpisany do bazy adresów elektronicznych tj.:
TUiR Allianz Polska S.A. AE:PL-62864-84315-VDAGC-23
TU Allianz Życie Polska S.A. AE:PL-73604-64978-TAJBC-22
- ustnie – telefonicznie (preferowany numer telefonu +48 224 224 224 - opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora) albo osobiście do protokołu podczas wizyty w każdej jednostce obsługującej klientów lub w naszym biurze (adres wskazany wyżej).
- elektronicznie – przy użyciu formularza dostępnego na stronie internetowej www.allianz.pl lub e-mailem: [email protected].
W treści skargi obligatoryjnie powinny się znaleźć informacje, które wymieniamy niżej. Skarga, która nie będzie zawierać tych informacji, nie będzie rozpatrzona.
Składając skargę, podaj:
- swoje imię i nazwisko;
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu;
- wskazanie usługi, której dotyczy skarga;
- wskazanie wymogu dostępności, którego nie spełnia usługa, wraz z żądaniem, aby Allianz zapewnił spełnienie tego wymogu.
Skarga może zawierać wskazanie preferowanego sposobu, w który Allianz może spełnić wymóg dostępności dla danej usługi.
Rozpatrzymy skargę i udzielimy odpowiedzi w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi. W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie skargi i udzielenie odpowiedzi w tym terminie, zawiadomimy Cię o przyczynie zwłoki oraz wskażemy nowy termin rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi. Będzie on nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania skargi.
Jeżeli nie uwzględnimy Twojej skargi, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć Prezesowi Zarządu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zawiadomienie o niespełnianiu przez tę usługę wymagań dostępności.
Możesz zrobić to zarówno pisemnie, jak i ustnie. Dane do kontaktu znajdziesz na stronie https://www.pfron.org.pl/