Kamil Stoch, wybitny skoczek narciarski i olimpijczyk, współpracuje z Allianz w ramach kampanii reklamowej "Dobrze być w Allianz”. Jej cele to kształtowanie wizerunku marki Allianz jako solidnego pracodawcy oraz zachęcenie, by dołączyć do zespołu Allianz ‒ w szczególności jako agent ubezpieczeniowy.
Allianz przekazuje do 1,5 mln euro jako pomoc powodzianom w Europie Środkowej
Allianz SE ogłosił dziś, że przekaże kwotę do 1,5 mln euro na pomoc powodzianom w Europie Środkowej, którzy ucierpieli w wyniku obfitych opadów spowodowanych przez niż Borys.
Prośba do naszych klientów – ostrzeżenie przed oszustwem
Osoby korzystające aktywnie z usług finansowych, w tym inwestycji, mogą być narażone na próby nadużyć. Zobacz, jak można się przed nimi chronić. Co zrobić, w razie podejrzenia o oszustwie.
Zespól ubezpieczeń korporacyjnych w Polsce działa pod nazwą Allianz Commercial. Poznaj cele realizowane przez Allianz Commercial na rynku ubezpieczeń korporacyjnych w Polsce i sposoby działania.
Piknik Olimpijski i nie tylko – aktywności Allianz Polska w związku z Igrzyskami Paryż 2024
Allianz Polska zaprasza w sobotę, 25 maja 2024, na Piknik Olimpijski w parku Kępa Potocka w Warszawie. Allianz realizuje też inne inicjatywy lokalne w ramach światowego partnerstwa z ruchem olimpijskim i paralimpijskim w latach 2021-2028.
Allianz wprowadził zmiany zwiększające atrakcyjność ubezpieczenia dla motocyklistów. Nowa oferta dostępna jest u dealerów motocykli najbardziej znanych marek.
Zdrowie serca to nie tylko styl życia, ale i finanse
Zobacz, co wynika z badań Allianz Polska i danych Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Jak Allianz wykorzystał wnioski w kampanii wizerunkowej, która promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie.