Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w naszym kraju, udostępnił klientom sześciu banków możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Taką opcję zyskali posiadacze większości indywidualnych ubezpieczeń na życie, którzy płacą składki co miesiąc, co kwartał lub co rok. Usługę można aktywować w serwisie Mój Allianz.
Dobrze być w Allianz – kolejne działania z udziałem Kamila Stocha
Allianz kontynuuje współpracę z Kamilem Stochem – wybitnym skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Zobacz, będzie wyglądać kampania w internecie i jakie działania będą jej towarzyszyć wewnątrz firmy.
Leczenie Szpitalne w Polsce – nowość dla klientów Allianz Polska
Leczenie Szpitalne w Polsce – to uzupełnienie ubezpieczenia na zdrowie i życie w Allianz. Nowa umowa dodatkowa jest dostępna w ramach ubezpieczeń Twoje Życie i Twój Plan. Klienci zyskują możliwość planowego leczenia szpitalnego, niezbędnej diagnostyki i rehabilitacji w 17 szpitalach własnych oraz 145 szpitalach współpracujących z Grupą LUX MED w całej Polsce.
Allianz Euro Dochodowy to nowa propozycja TFI Allianz Polska dla klientów zainteresowanych inwestycjami w euro. Jest alternatywą dla samodzielnego inwestowania w obligacje w europejskiej walucie.
Allianz Polska wprowadził nowe ubezpieczenie majątkowe dla średnich firm – Mój Biznes. Przeznaczone jest dla przedsiębiorców, których majątek przekracza 3 mln zł (do 30 mln zł), obroty roczne nie przekraczają 200 mln zł, a liczba zatrudnionych 250 osób.
Piotr Ruszowski dołączy do zarządów spółek Allianz Polska
Piotr Ruszowski zostanie powołany do zarządów TUiR Allianz Polska S.A. oraz TU Allianz Życie Polska S.A. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż przez zewnętrzne kanały dystrybucji. Zobacz więcej
Nowa odsłona serwisu Mój Allianz: jedno miejsce dla klientów
Klienci, którzy mają ubezpieczenia na życie i majątkowe, zarówno Allianz, jak i byłej Avivy, znajdą informacje o swoich produktach w jednym serwisie. To jeden z ostatnich kroków w integracji.
22.11.2024 r. rozpoczyna się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania reklamowe obejmą sieci: Multikino i Kinads oraz warszawski KinoGram.