Nowa kampania Allianz startuje tuż po połączeniu z Avivą 

2 lipca, nazajutrz po połączeniu z Avivą, Allianz Polska rusza z nową kampanią marki w internecie. 
  • Kampania pokazuje, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Radość z pływania czujemy w pełni dopiero wtedy, gdy nauczymy się dobrze radzić sobie w wodzie. Nie wystarczy jedynie utrzymać się na powierzchni. Podobnie jest w życiu – odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie.
 - mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.  
  • Kampania pokazuje zwykłych ludzi oraz sportowców, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Kampania potrwa do końca lipca.
  •  
  • Globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach, powstała we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam.
  •  
  • Lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.