22.11.2024 r. rozpoczyna się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania reklamowe obejmą sieci: Multikino i Kinads oraz warszawski KinoGram.

Kampania potrwa do 19 grudnia.

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy „Posłuchaj głosu serca”, w którym zamieszczony jest kod QR prowadzący do specjalnej strony kampanii. Jej założeniem jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki w obszarze ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wsparcie sprzedaży.

 

- mówi Michał Podogrodzki,
dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR w Allianz Polska

Reklama będzie wyświetlona na blisko 700 ekranach, w ponad 300 kinach:

  • sieci Multikino, obecnej w dużych miastach
  • sieci Kinads, popularnej w mniejszych miejscowościach w KinoGramie, czyli warszawskim kinie premium.

W ponad 45 kinach sieci Multikino będą ją wspierać dodatkowe nośniki elektroniczne. Koncept kreatywny przygotowała agencja Plej, a za zakup mediów do kampanii w kinach odpowiada dom mediowy Mindshare.

 

Koncept kreatywny przygotowała agencja Plej, a za zakup mediów do kampanii w kinach odpowiada dom mediowy Mindshare.
Bohdan Białorucki - rzecznik prasowy Allianz Polska

Kontakt dla mediów:

Rzecznik prasowy udziela informacji dziennikarzom i przedstawicielom mediów zainteresowanym działalnością spółek Allianz w Polsce.

Jak możemy Ci pomóc?