Zdobyliśmy godło Firma Przyjazna Klientowi 2023, przyznawane przez Experience Institute. Wyróżnienie oparte jest wyłącznie na podstawie opinii klientów, zebranych w ramach niezależnego badania satysfakcji.

W badaniu, zrealizowanym w listopadzie 2023 r., wzięło udział kilkuset naszych klientów korzystających z ubezpieczeń na życie i majątkowych. Pytania dotyczyły:

  • jakości obsługi, procesu zakupowego
  • skłonności do rekomendowania Allianz jako ubezpieczyciela.

Poziom pozytywnych opinii klientów osiągnął 85%!  

Jesteśmy wyjątkowo dumni z tej nagrody, bo to wyraz uznania klientów dla naszej pracy na rzecz stałego podnoszenia jakości usług. Dziękujemy, że jesteście z nami i doceniacie nasze starania!

W Allianz na bieżąco pytamy klientów o odczucia i opinie w ramach programu Voice of the Customer. Uwagi, które klienci przekazują w ankietach, pozwalają nam szybko korygować błędy i wprowadzać niezbędne zmiany. Każda opinia ma dla nas ogromne znaczenie i stanowi motywację do dalszego doskonalenia usług. 

Bohdan Białorucki - rzecznik prasowy Allianz Polska

Kontakt dla mediów:

Rzecznik prasowy udziela informacji dziennikarzom i przedstawicielom mediów zainteresowanym działalnością spółek Allianz w Polsce.

Jak możemy Ci pomóc?