Zdobyliśmy godło Firma Przyjazna Klientowi 2023, przyznawane przez Experience Institute. Wyróżnienie oparte jest wyłącznie na podstawie opinii klientów, zebranych w ramach niezależnego badania satysfakcji.
W badaniu, zrealizowanym w listopadzie 2023 r., wzięło udział kilkuset naszych klientów korzystających z ubezpieczeń na życie i majątkowych. Pytania dotyczyły:
- jakości obsługi, procesu zakupowego
- skłonności do rekomendowania Allianz jako ubezpieczyciela.
Poziom pozytywnych opinii klientów osiągnął 85%!
Jesteśmy wyjątkowo dumni z tej nagrody, bo to wyraz uznania klientów dla naszej pracy na rzecz stałego podnoszenia jakości usług. Dziękujemy, że jesteście z nami i doceniacie nasze starania!
W Allianz na bieżąco pytamy klientów o odczucia i opinie w ramach programu Voice of the Customer. Uwagi, które klienci przekazują w ankietach, pozwalają nam szybko korygować błędy i wprowadzać niezbędne zmiany. Każda opinia ma dla nas ogromne znaczenie i stanowi motywację do dalszego doskonalenia usług.