23 grudnia rusza nowa kampania wizerunkowa Allianz Polska, promująca ubezpieczenia na życie. Kampania będzie realizowana w internecie: obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.
– mówi Piotr Kochanowski,
dyrektor departamentu market management w Allianz Polska
dyrektor departamentu market management w Allianz Polska
Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób w wieku 30-50 lat, które mogą połączyć troskę o siebie i bliskich z możliwościami finansowymi.
- dodaje Piotr Kochanowski
Celem kampanii jest także wzmocnienie marki Allianz w Polsce i wsparcie pracy agentów ubezpieczeniowych firmy oraz innych pośredników.
Kampania potrwa od 23 grudnia 2022 roku do końca lutego 2023 roku. Będzie prowadzona w internecie, który staje się coraz ważniejszym kanałem poszukiwania informacji na temat ubezpieczeń.
- Koncept i kreację przygotowała agencja Plej.
- Produkcja spotu – dom produkcyjny Flota Filmowa.
- Konsultacja marketingowa – Roman Jędrkowiak.
Jak możemy Ci pomóc?