Menu back

Reklamacje, skargi, opinie

Kontakt i obsługa

  • Agenci
  • Pomoc
  • Kontakt

www.allianz.pl - Reklamacje, skargi, opinie

Czegokolwiek potrzebujesz, zadzwoń: 224 224 224

W trosce o Państwa komfort i poczucie bezpieczeństwa, Allianz Polska stale podnosi jakość oferowanych produktów i świadczonych usług, zgodnie z najwyższymi standardami.

Państwa uwagi na temat sposobu zawierania umowy ubezpieczenia i realizacji zobowiązań z niej wynikających stanowią dla nas cenne źródło informacji o naszych produktach, procesach i formie obsługi przez naszych pracowników i współpracowników.

Każda Państwa uwaga będzie rozpatrzona z najwyższą troską.

  Jak złożyć reklamację

Przez internet

  • Napisz maila na adres skargi@allianz.pl lub
  • Wypełnij formularz
    *Pamiętaj o podaniu numeru szkody lub polisy, jeśli Twoje zastrzeżenia dotyczą umowy ubezpieczenia.

Osobiście

  • Zadzwoń: 224 224 224
  • Złóż pismo bądź zgłoś ustnie (do zaprotokołowania) w każdej jednostce Allianz obsługującej klientów lub w siedzibie Allianz

Korespondencyjnie

  • Napisz pismo i wyślij na adres Centrali Allianz
    ul. Rodziny Hiszpańskich 1 
    02-685 Warszawa
    *Pamiętaj o podaniu numeru szkody lub polisy, jeśli Twoje zastrzeżenia dotyczą umowy ubezpieczenia.

  Jak rozpatrzymy Twoją reklamację

Twoja reklamacja

Rozpatrzeniem reklamacji zajmiemy się niezwłocznie. 

Oczekuj odpowiedzi w terminie 

  • do 30 dni
  • do 60 dni

Rozpatrzenie reklamacji

Rozpatrzeniem Twojej reklamacji i udzieleniem odpowiedzi zajmiemy się niezwłocznie po jej otrzymaniu. W zależności od stopnia trudności sprawy, odpowiedź otrzymasz w terminie:

  • do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji – w przypadku spraw nie wymagających szczegółowych konsultacji
  • do 60 dni od dnia otrzymania reklamacji – w przypadku spraw skomplikowanych, wymagających głębszej analizy. W takim przypadku, jako pierwszą, otrzymasz informację z przewidywanym terminem odpowiedzi ma reklamację oraz podaniem przyczyny opóźnienia odpowiedzi a także okoliczności, które muszą zostać ustalone w celu rozpatrzenia sprawy.

Odpowiedź na reklamację

Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź drogą elektroniczną, wyraźnie zaznacz to w treści reklamacji oraz podaj adres email.

Odwołanie

Allianz podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego. W przypadku braku satysfakcjonującego rozwiązania, klienci będący osobami fizycznymi mogą złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego.

  Czegokolwiek potrzebujesz  - zadzwoń 224 224 224

Kontakt

www.allianz.pl - Kontakt z Allianz 

Wypełnij formularz. Zadzwonimy do Ciebie lub odpowiemy mailem.

Szkody i roszczenia

www.allianz.pl - Szkody i roszczenia 

Szkodę lub roszczenie zgłoś wygodnie przez telefon lub online. 

Obsługa polisy

www.allianz.pl - Obsługa polisy 

Doradca służy Ci pomocą przez telefon. Wiele spraw załatwisz online.