Szkody, roszczenia, refundacja kosztów leczenia 

Sprawdź, jak łatwo zgłosisz szkodę lub roszczenie lub refundację kosztów leczenia.
Szkodę z ubezpieczeń
OC, AC  i NNW możesz zgłosić online.  
Zobacz
Szkodę z ubezpieczenia domu i mieszkania możesz zgłosić online.
Zobacz
Pomoc w podróży 24/7 – dzwoń  pod numer 
+48 224 224 224  
Zobacz
Zgłoś zdarzenie z  ubezpieczenia dla mikro, małych i średnich firm
Zobacz
Roszczenia z ubezpieczeń indywidualnych możesz zgłosić online
Zobacz
Roszczenia z ubezpieczeń na życie i zdrowotnych  możesz zgłosić online.
Zobacz
Wyślij lub uzupełnij zgłoszenie refundacji kosztów leczenia z grupowego ubezpieczenia zdrowotnego
Roszczenie z ubezpieczenia NNW możesz zgłosić online.
Zobacz
ekomi

Globalne badanie satysfakcji Klienta Allianz

4.3/5

25993 Opinie

Тak oceniają nas Klienci

Wszystko przebiegło bezproblemowo, w jasny i czytelny sposób." Marcin

Online 

Przekaż nam sprawę online, korzystając z formularza. To przyspieszy realizację Twojej sprawy. 

 

Pocztą

na adres odpowiedniej spółki: 

TUiR Allianz Polska S.A.
ul. Inflancka 4B 
00-189 Warszawa

z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta

TU Allianz Życie Polska S.A. 
ul. Inflancka 4B 
00-189 Warszawa 

z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta

Osobiście

  • Sprawę możesz załatwić osobiście w jednej z naszych placówek. Możesz skontaktować się ze swoim agentem, który pomoże Ci załatwić sprawę związaną z Twoją polisą. 
To zależy od tego, w jaki sposób się z nami skontaktujesz oraz od tego, jaką złożysz nam dyspozycję. Jeśli skontaktujesz się online i udostępnisz nam swój e-mail, odpowiedzi w Twojej sprawie będziesz otrzymywać pocztą elektroniczną. To najwygodniejsza i najszybsza forma. Na Twoje życzenie możemy też przesłać korespondencję standardową pocztą.
  • W aplikacji Asystent Szkody - sprawdzisz status szkody komunkacyjnej zgłoszonej z ubezpieczenia Mój Samochód i mieszkaniowej zgłoszonej z ubezpieczenia Mój Dom. Dzięki Asystentowi Szkody będziesz na bieżąco wiedzieć, co dzieje się w Twojej sprawie. Aplikacja powiadomi Cię o możliwości odbioru naprawionego samochodu. 
  • Możesz też zadzwonić na naszą infolinię i podać numer zgłoszonej szkody. 

Serwis Mój Allianz to bezpieczna przestrzeń, którą zarządza Allianz. Znajdziesz w niej wszystkie swoje dokumenty oraz inne pliki, jakie wysłał do Ciebie nasz agent, konsultant lub zespół likwidacji szkód. Przestrzeń jest zabezpieczona, więc Twoje dokumenty zawsze będą bezpieczne i dostępne w każdej chwili. 

W serwisie udostępniamy:

  • dokumenty wykorzystywane w procesie oferowania i zawierania umów ubezpieczenia, w tym w szczególności: kalkulacja, oferta, polisa, ogólne warunki ubezpieczeń;
  • dokumenty wykorzystywane przez Allianz w procesie wykonywania i obsługi umów ubezpieczenia, w tym w szczególności: duplikat polisy, zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia, potwierdzenie zawarcia umowy, cesja, aneks do polisy, odpowiedź na skargę, monit;
  • dokumenty wykorzystywane w procesie przeprowadzania postępowania likwidacyjnego, w tym w szczególności: pismo obsługowe, decyzja, pismo informujące o przedłużeniu terminu rozpatrywania szkody.

Do serwisu zalogujesz się poprzez kliknięcie w link dostępowy, który wysyłamy Ci mailem na wskazany przez Ciebie adres. Robimy to za każdym razem, gdy w serwisie Mój Allianz pojawia się dokument dla Ciebie.  By się zalogować potrzebny Ci będzie specjalny kod, który każdorazowo prześlemy Ci w formie SMS.

Online 

Wyślij zgłoszenie wraz z kompletem dokumentów za pośrednictwem formularza elektronicznego - dzięki temu obslużymy je szybciej.

 

Telefonicznie 

Zadzwoń - od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

Pocztą

na adres: 

TU Allianz Życie Polska S.A.
ul. Inflancka 4B 
00-189 Warszawa

z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta

Osobiście w placówce Allianz

  • Złóż dokumenty w dowolnej placówce Allianz

Online 

Uzupełnij brakujące dokumenty za pośrednictwem formularza elektronicznego – Załatw sprawę/Grupowe na życie/Obsługa roszczenia/Uzupełnienie dokumentacji

Pocztą

na adres: 

TU Allianz Życie Polska S.A. 
ul. Inflancka 4B 
00-189 Warszawa

z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta

Osobiście w placówce Allianz

  • Złóż dokumenty w dowolnej placówce Allianz

Telefonicznie 

Zadzwoń - od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

Online

Wyślij zapytanie za pośrednictwem formularza elektronicznego – Załatw sprawę/Grupowe na życie/Obsługa roszczenia/Pytanie o roszczenie
Tak, natychmiast po wysłaniu zgłoszenia dostaniesz mail z numerem swojej sprawy. Podawaj ten numer przy każdym kontakcie z nami w tej sprawie.
Naszą decyzję prześlemy mailem na adres podany w zgłoszeniu.
Jeśli zdarzenie jest objęte ochroną w ramach kilku Twoich polis ubezpieczenia na życie w Allianz, to do obsługi roszczeń z tych ubezpieczeń wystarczy jedno zgłoszenie za pośrednictwem formularza.