ul. Inflancka 4B
00-189 Warszawa
Portal Mój Allianz to serwis, w którym znajdziesz informacje o swoich aktualnych polisach oraz toczących się sprawach. Dokumenty polisowe oraz całą naszą korespondencję łatwo znajdziesz w jednym miejscu.
Gdy zechcesz sprawdzić dane polisy, dokumenty polisowe lub opłacić składkę, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu.
Zadzwoń i zgłoś wypadek, awarię lub kradzież.
Zorganizujemy Ci pomoc w ramach ubezpieczenia Assistance.
Rzecznik Klienta wspiera klientów w szczególnie trudnych do rozstrzygnięcia sytuacjach. Patrzy z punktu widzenia klienta na kwestie sporne, których nie udało się pomyślnie rozwiązać w drodze reklamacji. W uzasadnionych przypadkach może wnioskować o wypłaty kulancyjne. Rzecznik Klienta stara się lepiej zrozumieć oczekiwania klientów i rozwiązywać problemy w atmosferze wzajemnego szacunku i zaufania.
Do Rzecznika Klienta należy zwracać się po wyczerpaniu standardowej ścieżki reklamacyjnej.