KARIERA AGENTA

1

APLIKACJA ONLINE

Wypełnij formularz online dotyczący pracy na interesującym Cię stanowisku. Złożenie przez Ciebie aplikacji da nam możliwość wstępnego poznania Twojego doświadczenia oraz kompetencji. Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie aby umówić termin spotkania.

2

SPOTKANIE

Podczas spotkania poznasz swojego potencjalnego przełożonego oraz dyrektora departamentu, dla którego prowadzona jest rekrutacja. W tym samym spotkaniu lub kolejnym weźmie udział również Opiekun Rekrutacji, czyli przedstawiciel Departamentu HR.

Spotykając się z Tobą chcemy poznać Twoje doświadczenie, kompetencje, postawę, a także motywację do podejmowania nowych wyzwań. Bardzo ważne są dla nas również Twoje oczekiwania – ta rozmowa to również okazja do zadania nam wszystkich nurtujących Cię pytań.

3

INNE METODY OCENY

Jeśli wymaga tego stanowisko, możemy zaprosić Cię do udziału w sesji Assessment Center lub do wypełnienia testów kompetencyjnych lub analitycznych.

Po spotkaniu poinformujemy Cię o zakończonym procesie oraz udzielimy informacji zwrotnej.

Aktualne oferty pracy w Allianz

SPRAWDŹ