Kultura organizacyjna określa sposób, w jaki działamy – jak wykonujemy zadania i osiągamy nasze cele biznesowe. Kultura wspiera strategię biznesową i realizację naszej misji.

Nasza kultura organizacyjna opiera się na  kompetencjach - wiedzy, zróżnicowanych doświadczeniach i umiejętnościach pracowników oraz postawie opartej na współpracy.

Nasze działania opierają się na zorientowanym na klienta i współpracę zwinnym sposobie myślenia.  

  • Określamy cel i kierunek oraz dajemy zespołom swobodę działania.
  • Dbamy o rozwój pracowników – ich dobrostan, warunki pracy i  informację zwrotną. 
  • Współpracujemy ze sobą i dzielimy się dobrymi praktykami.
  • Postępujemy uczciwie i dotrzymujemy zobowiązań. 
  • Wspieramy różnorodność i angażujemy innych.  
  • Działamy w przejrzysty sposób i jesteśmy społecznie odpowiedzialni. 
  • Stale doskonalimy komunikację z klientami.
  • Rozwijamy systemy oraz upraszczamy procesy.
  • Chcemy być wzorem dla rynku.
  • Podejmujemy ryzyko i dajemy sobie prawo  do popełnienia błędów.
  • Bierzemy odpowiedzialność za swoje działania.
  • Wdrażamy innowacje i wspieramy odważne działania.
Allianz Group
TUIR Allianz Polska S.A. 
TU Allianz Życie Polska S.A. 
TFi Allianz Polska S.A. 
PTE Allianz Allianz Polska S.A. 
Allianz Edukacja S.A. 
Allianz Polska Services sp. z o.o.
Euler Hermes 
Mondial Assistance