Spotkanie jest w formie on-line. Powiemy jak wdrożyć PPK. Odpowiemy na wszystkie pytania i wątpliwości. A jeśli potrzebujesz pomocy, wdrożymy PPK razem. Szkolenie prowadzą eksperci w dziedzinie programów inwestycyjnych i emerytalnych.

Webinarium organizowane jest dla działów kadr, przedstawicieli działu płac, biur rachunkowych, przedsiębiorców, dyrektorów firm, menedżerów ds. finansów czy dyrektorów HR, którzy planują założyć PPK dla swoich pracowników. Szkolenia prowadzimy także dla pracowników – obecnych lub przyszłych uczestników PPK.

Spotkanie on-line trwa około 60 minut.

W trakcie szkolenia omawiamy tematy:

  • Zasady i warunki Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Automatyczny ponowny zapis do PPK 2023
  • Obowiązki pracodawcy związane z PPK
  • Korzyści dla pracownika z uczestnictwa w PPK
  • Krok po kroku - jak wprowadzić PPK w firmie
  • Doświadczenia Allianz we wprowadzaniu PPK
5.06.2023 9:00-10:00
prowadzący:  Tomasz Kocent
8.05.2023 09:00-10:00
prowadzący: Tomasz Kocent
22.05.2023 09:00-10:00
prowadzący: Iwona Znamirowska
5.06.2023 09:00-10:00
prowadzący: Anna Bogdan
19.06.2023 10:00-11:00
prowadzący: Anna Jugo
Zbliża się termin automatycznego ponownego zapisu do PPK.
Których pracowników dotyczy? Jakie są obowiązki pracodawcy?
Zostaw kontakt - skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły spotkania.

 +48 22 541 75 75 

Godziny pracy infolinii poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00

Napisz wiadomość e-mail:  fundusze.ppk@allianz.pl