Spotkanie jest w formie on-line. Powiemy jak wdrożyć PPK. Odpowiemy na wszystkie pytania i wątpliwości. A jeśli potrzebujesz pomocy, wdrożymy PPK razem. Szkolenie prowadzą eksperci w dziedzinie programów inwestycyjnych i emerytalnych.
Webinarium organizowane jest dla działów kadr, przedstawicieli działu płac, biur rachunkowych, przedsiębiorców, dyrektorów firm, menedżerów ds. finansów czy dyrektorów HR, którzy planują założyć PPK dla swoich pracowników.
Spotkanie on-line trwa około 1,5 godziny.
W trakcie szkolenia dowiesz się:
- Na czym polegają Pracownicze Plany Kapitałowe
- Wybór instytucji w realiach pracy zdalnej - co pracodawca powinien wiedzieć
- Efektywne wdrożenie PPK - przy ograniczonej dostępności pracownika w miejscu pracy
- Wpływ ustawy o tarczy antykryzysowej na PPK
- Umowy PPK - do kiedy muszą być zawarte w obliczu nowej ustawy
- Jakie są obowiązki pracodawcy w związku z PPK?
- Krok po kroku - jak wprowadzić PPK w swojej firmie?
- Jakie są doświadczenia Allianz we wprowadzaniu PPK dla firm zatrudniających 250+ pracowników?