- Zmniejszysz ryzyko związane z prowadzeniem wziałalności
- Zyskasz zabezpieczenie finansowe w razie straty lub zniszczenia majątku np. sprzętu w firmie, w razie zniszczeń w lokalu lub budynku, w którym prowadzisz działalność
Moja Firma
ubezpieczenie dla biura księgowego
Wybierz ubezpieczenie Moja Firma, by zmiejszyć ryzyko związane z prowadzeniem biura księgowego i zapewnić sobie wsparcie w razie różnych zdarzeń

- jeśli przerwiesz działalność w wyniku szkody spowodowanej przez zdarzenie, które obejmujemy ubezpieczeniem, pokryjemy koszty stałe działalności tj. zasadnicze wynagrodzenie brutto pracowników, opłaty dzierżawne, opłaty związane z najmem, opłaty za pobór energii elektrycznej, cieplnej, wody i gazu oraz raty kredytów – nawet przez 90 dni
- uzyskasz pomoc i odszkodowanie w przypadku np. zalania, gdy ucierpią meble i urządzenia biurowe - pakiet PLUS, EKSTRA, MAX
- wypłacimy odszkodowanie, gdy w przypadku włamania zostanie skradziony firmowy sprzęt komputerowy - pakiet EKSTRA i MAX
- zyskasz rozszerzony zakres usług Assistance - w tym organizację i pokrycie kosztów odzyskania danych utraconych w wyniku awarii sprzętu elektronicznego (nie starszego niż 5 lat) używanego w biurze - pakiet MAX
Moja Firma - ubezpieczenie biur księgowych
Co masz do wyboru
Zakres ubezpieczenie - jeden z 4 pakietów do wyboru
Sumę ubezpieczenia, limity odpowiedzialności (2 do wyboru)
Udział własny w szkodzie - 200 zł lub 500 zł. Dzięki temu Twoja składka będzie niższa.
Co możesz objąć ochroną
Urządzenia, które wykorzystujesz w swoim biurze i poza nim (komputery, laptopy, tablety)
Inne wyposażenie biura (np. meble)
Budynek lub lokal, w którym prowadzisz działalność
Gdy zdarzy się szkoda
Zgłosisz ją najłatwiej przez telefon lub internet
W zależności od zakresu ubezpieczenia zorganizujemy pomoc w ramach ubezpieczenia Assistance
O statusie Twojej sprawy poinformujemy Cię przez telefon lub internet
Otrzymasz pieniądze, które pomogą Ci kontynuować działalność Twojej firmy
Wybierz pakiet ubezpieczenia biura księgowego
Komfort
Plus
Ekstra
Max
Wiesz już, który pakiet jest najlepszy dla Twojej firmy? Porozmawiaj z naszym agentem!
Jakie ubezpieczenia mogą być przydatne w Twojej firmie?
Z myślą o Twojej firmie
Sprawdzone rozwiązania dla Twojej firmy



Chcesz zgłosić szkodę lub roszczenie?
Jesteśmy tu, by Ci pomóc
My dołożymy starań, aby pomóc Ci załatwiać sprawy związane z ubezpieczeniami – szybko i wygodnie - przez internet.
Wypełnij i wyślij formularz. Powiadomimy Cię o załatwionej sprawie.

Dokumenty, wnioski, formularze do pobrania

Ten materiał jest informacją marketingową i przedstawia podstawowe informacje o ubezpieczeniu Moja Firma z oferty produktowej Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A. Należy mieć na względzie, że każdy produkt oferowany przez Allianz przewiduje górną granicę odpowiedzialności Allianz w postaci określonej sumy ubezpieczenia, jak również może przewidywać inne limity ilościowe, kwotowe lub czasowe na określone świadczenia, a skorzystanie z danych świadczeń jest uwarunkowane spełnieniem określonych wymogów. Pełne informacje o zakresie ubezpieczenia, w tym o wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności Allianz, zawiera Przewodnik po ubezpieczeniu Moja Firma zatwierdzony uchwałą Zarządu TUiR Allianz Polska S.A. nr 32/2021 z dnia 26 maja 2021 r., dostępny u agenta ubezpieczeniowego Allianz lub na stronie internetowej www.allianz.pl.
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000028261, NIP 525-15-65-015, REGON 012267870, wysokość kapitału zakładowego: 377 241 000 złotych (wpłacony w całości).