Uproszczone zawieranie ubezpieczeń biznesu  – bez spotkania z agentem 

Upraszczamy tymczasowo sposób zawierania ubezpieczeń, tak aby zachować jak największą ostrożność w sytuacji epidemii. Nie musisz spotykać się z naszym agentem, aby ubezpieczyć swój biznes - wystarczy, że skontaktujesz się telefonicznie z agentem i prześlesz przez internet podpisane skany dokumentów. 

Zdalny zakup ubezpieczenia  

Każdy z nas może i powinien podejmować działania, które przyczynią się do ograniczenia ryzyka zachorowania na chorobę COVID-19 wywoływaną przez koronawirusa. Dlatego warto skontaktować się z agentem telefonicznie i kupić polisę bez konieczności bezpośredniego spotkania.  

To bardzo proste:

Kontaktujesz się ze swoim  agentem telefonicznie lub szukasz agenta w naszej wyszukiwarce.
Agent wysyła Ci dokumenty. Wypełniasz je, podpisujesz, skanujesz i odsyłasz agentowi. Agent przekazuje je do Allianz.
Allianz na podstawie podpisanych dokumentów zawiera umowę ubezpieczenia. 

Pytania o zdalne ubezpieczenie firmy