Ubezpieczenie Mój Samochód

ASSISTANCE

WIĘCEJ O UBEZPIECZENIU ASSISTANCE

Assistance to całodobowa, fachowa pomoc w trudnych sytuacjach na drodze, dostępna 7 dni w tygodniu w Polsce i innych krajach Europy.

W razie wypadku, kradzieży lub awarii pojazdu zorganizujemy i pokryjemy koszty usług związanych z udzieleniem pomocy. W zależności od wybranego wariantu, możesz skorzystać np. z:

  • naprawy na miejscu,

  • holowania,

  • pojazdu zastępczego,

  • usługi mobilności, czyli transport kierowcy i pasażerów do dowolnego miejsca w odległości do 100 km od miejsca zdarzenia (w zależności od wybranego wariantu Assistance).

Czy wiesz, że:

  • W samym 2018 przyjęliśmy prawie 20 000 zgłoszeń, czyli pomogliśmy 53 klientom dziennie.
  • Holowaliśmy dotychczas klientów na odległość 1 360 793 km – to ponad trzy razy dalej niż z Ziemi do Księżyca!

 

Sprawdź naszą ofertę Mój Samochód.


Usługi Assistance są świadczone w Polsce i za granicą 7 dni w tygodniu 24h na dobę. Wystarczy, że w razie wystąpienia zdarzenia skontaktujesz się z infolinią 224 224 224.

Przy zgłoszeniu możemy zapytać Cię o:

  • Numer rejestracyjny pojazdu,
  • Markę i model pojazdu,
  • Dane kierowcy i pasażerów,
  • Dokładne miejsce zdarzenia i numer telefonu do kontaktu zwrotnego,
  • Opis zdarzenia i rodzaj wymaganej pomocy.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O ASSISTANCE

 

Assistance – wariant podstawowy

W Assistance - wariant podstawowy otrzymasz pomoc nie tylko w razie wypadku lub kradzieży, ale również awarii blisko domu (nie stosujemy tzw. franszyzy kilometrowej). W ramach ubezpieczenia zapewnimy Ci m.in.:

  • holowanie do najbliższego warsztatu naprawczego – nie tylko w Polsce, ale i za granicą,
  • pomoc również w przypadku awarii oraz pęknięcia przedniej szyby – usługa holowania lub naprawy na miejscu,
  • usługę mobilności – zapłacimy za transport kierowcy i pasażerów z miejsca zdarzenia do innego dowolnego miejsca oddalonego o maksymalnie 50 km w razie, np. awarii czy wypadku.

 

Assistance – wariant rozszerzony

W wariancie rozszerzonym oprócz  pomocy w razie wypadku, kradzieży lub awarii nawet blisko domu (nie stosujemy tzw. franszyzy kilometrowej) otrzymasz zwiększony limit holowania i usługę pojazdu zastępczego.

W ramach ubezpieczenia zapewnimy Ci m.in.:

  • pojazd zastępczy nawet do 6 dni (na rzeczywisty czas naprawy) w sytuacji np. wypadku, pęknięcia przedniej szyby czy wandalizmu,
  • holowanie do 150 km w Polsce i za granicą np. w razie wypadku,
  • pomoc również w przypadku awarii oraz pęknięcia przedniej szyby – usługa holowania lub naprawy na miejscu,
  • usługę mobilności – zapłacimy za transport kierowcy i pasażerów z miejsca zdarzenia do innego dowolnego miejsca oddalonego o maksymalnie 100 km w razie np. awarii czy wypadku.

 

Assistance Maksymalny

Najszerszy wariant Assistance, w którym zorganizujemy i pokryjemy koszty pomocy w sytuacji wypadku lub awarii pojazdu. Wariant możesz dokupić do wszystkich pakietów w ubezpieczeniu Mój Samochód – także do pakietu Komfort. Assistance Maksymalny zapewnia m.in.:

  • brak limitu na holowanie w Polsce, a za granicą holowanie do 750 km, np. w sytuacji wypadku,
  • pojazd zastępczy nawet do 10 dni – w tym w razie wypadku, pęknięcia przedniej szyby, wandalizmu oraz na 10 dni w przypadku kradzieży
  • powrót do domu lub kontynuację podróży,
  • zakwaterowanie w hotelu,
  • usługę mobilności – zapłacimy za transport kierowcy i pasażerów z miejsca zdarzenia do innego dowolnego miejsca oddalonego o maksymalnie 100 km w razie, np. awarii czy wypadku.

JAK KUPIĆ ASSISTANCE

Ubezpieczenie Assistance kupisz wraz z produktem Mój Samochód.  Możesz je kupić u Agenta.

 

JAK ZGŁOSIĆ SZKODĘ

 

W razie wystąpienia zdarzenia zadzwoń 224 224 224
lub zgłoś szkodę przez nasz formularz online.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

Dokumenty do zawarcia ubezpieczenia

 

Jeżeli szukasz dokumentów dla umów zawartych do dnia 5.03.2019 r. sprawdź INNE DOKUMENTY

Szukasz archiwalnych dokumentów? Sprawdź nasze ARCHIWUM DOKUMENTÓW

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie informacyjny, służy przybliżeniu w sposób ogólny charakteru oraz zakresu ww. ubezpieczenia i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Szczegółowy zakres i warunki ww. ubezpieczenia regulują ogólne warunki ubezpieczenia wraz z załącznikami (umieszczone w zakładce Dokumenty do zawarcia ubezpieczenia), w których znajdziesz postanowienia dotyczące m.in. składek, zakresu ubezpieczenia, ograniczeń i wyłączeń odpowiedzialności Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A.  oraz warunków wypłaty i zasad obliczania świadczeń ubezpieczeniowych.