Z nami jest prosto
Poznaj cyfrowe usługi Allianz

Prosto kupujesz ubezpieczenie
Prosto zarządzasz swoimi sprawami 
Prosto zgłaszasz szkodę lub roszczenie 
Kontaktujesz się ze swoim  agentem lub szukasz agenta w naszej wyszukiwarce. 
Podajesz agentowi przez telefon informacje potrzebne do zawarcia ubezpieczenia i wyrażasz zgody konieczne do przesłania Ci propozycji ubezpieczenia.
Portal Mój Allianz to serwis, w którym znajdziesz informacje o swoich aktualnych polisach, płatnościach oraz toczących się sprawach.
Polisę możesz opłacić przez internet. Agent wyjaśni Ci szczegóły 

Portal Mój Allianz to serwis, w którym znajdziesz informacje o swoich aktualnych polisach, płatnościach oraz toczących się sprawach.

Dokumenty polisowe oraz całą naszą korespondencję łatwo znajdziesz w jednym miejscu. Tu możesz śledzić status zgłoszonej szkody. 

Za każdym razem, gdy zechcesz sprawdzić dane polisy, dokumenty polisowe lub opłacić składkę wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu.

Informujesz nas o zdarzeniu objętym ubezpieczeniem Mój Dom lub Mój Samochód – zrób to przez telefon lub online.
Wyceniamy uszkodzenia, analizujemy wymaganą dokumentację i potwierdzamy zasadność roszczenia.
Wysyłamy Ci spersonalizowany link, pod którym sprawdzasz na bieżąco status szkody. Z nami jest prosto!
dane na 2023 r. 
a

26 lat 
tak długo dbamy już o poczucie bezpieczeństwa naszych klientów w Polsce  pod marką Allianz
a
 
ponad 6,2 mln
klientów indywidualnych i korporacyjnych korzysta z naszych rozwiązań
a
 
ponad 5 300
agentów ubezpieczeniowych i innych pośredników w całej Polsce