Allianz Polska
Firma Przyjazna Klientowi

Godło jest przyznawane przez Experience Institute. Wyróżnienie oparte jest wyłącznie na podstawie opinii klientów, zebranych w ramach niezależnego badania satysfakcji. 

Firma Przyjazna Klientowi 

W badaniu, zrealizowanym w listopadzie 2023 r., wzięło udział kilkuset naszych klientów korzystających z ubezpieczeń na życie i majątkowych. 
Pytania dotyczyły jakości obsługi, procesu zakupowego oraz skłonności do rekomendowania Allianz jako ubezpieczyciela. 

Voice of the Customer

W Allianz na bieżąco pytamy klientów o odczucia i opinie w ramach programu Voice of the Customer. Uwagi, które klienci przekazują w ankietach, pozwalają nam szybko korygować błędy i wprowadzać niezbędne zmiany. Każda opinia ma dla nas ogromne znaczenie i stanowi motywację do dalszego doskonalenia usług. 
Regularnie pytamy naszych klientów o opinię na temat procesu likwidacji szkód komunikacyjnych. Zaproszenie do udziału w badaniu przekazujemy w sposób spersonalizowany na podany przez nich adres e-mail lub numer telefonu. 
Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą wyłącznie od klientów, którzy skorzystali z naszych usług. Wyniki prezentujemy przy udziale niezależnej firmy Ekomi, która specjalizuje się w obsłudze zbierania opinii potransakcyjnych i gwarantuje autentyczność wszystkich (pozytywnych i negatywnych) recenzji.
ekomi

Globalne badanie satysfakcji Klienta Allianz

4.3/5

26264 Opinie

Тak oceniają nas Klienci

"Wszystko przebiegło bezproblemowo, w jasny i czytelny sposób". Marcin

Prosto kupujesz ubezpieczenie
Prosto zarządzasz swoimi sprawami 
Prosto zgłaszasz szkodę lub roszczenie 
Kontaktujesz się ze swoim  agentem lub szukasz agenta w naszej wyszukiwarce. 
Podajesz agentowi przez telefon informacje potrzebne do zawarcia ubezpieczenia i wyrażasz zgody konieczne do przesłania Ci propozycji ubezpieczenia.
Portal Mój Allianz to serwis, w którym znajdziesz informacje o swoich aktualnych polisach, płatnościach oraz toczących się sprawach.
Polisę możesz opłacić przez internet. Agent wyjaśni Ci szczegóły 

Portal Mój Allianz to serwis, w którym znajdziesz informacje o swoich aktualnych polisach, płatnościach oraz toczących się sprawach.

Dokumenty polisowe oraz całą naszą korespondencję łatwo znajdziesz w jednym miejscu. Tu możesz śledzić status zgłoszonej szkody. 

Za każdym razem, gdy zechcesz sprawdzić dane polisy, dokumenty polisowe lub opłacić składkę wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu.

Informujesz nas o zdarzeniu objętym ubezpieczeniem Mój Dom lub Mój Samochód – zrób to przez telefon lub online.
Wyceniamy uszkodzenia, analizujemy wymaganą dokumentację i potwierdzamy zasadność roszczenia.
Wysyłamy Ci spersonalizowany link, pod którym sprawdzasz na bieżąco status szkody. Z nami jest prosto!
dane na 2023 r. 
a

26 lat 
tak długo dbamy już o poczucie bezpieczeństwa naszych klientów w Polsce  pod marką Allianz
a
 
ponad 6,2 mln
klientów indywidualnych i korporacyjnych korzysta z naszych rozwiązań
a
 
ponad 5 300
agentów ubezpieczeniowych i innych pośredników w całej Polsce