Zdobyliśmy godło
Firma Przyjazna Klientowi 2023

Firma Przyjazna Klientowi
Poziom pozytywnych opinii klientów osiągnął 85%!
Chcemy być liderem jakości obsługi klienta
Voice of the Customer
W Allianz stawiamy sobie ambitne cele, by być liderem jakości obsługi klienta. Na bieżąco pytamy Was o odczucia i opinie w ramach programu Voice of the Customer.
Dzięki uwagom przekazywanym w ankietach szybko korygujemy błędy i wprowadzamy niezbędne zmiany. Każda opinia ma dla nas ogromne znaczenie i stanowi motywację do dalszego doskonalenia usług.
Regularnie pytamy naszych klientów o opinie na temat procesu likwidacji szkód komunikacyjnych.
Zaproszenie do udziału w badaniu przekazujemy w sposób spersonalizowany na podany przez nich adres e-mail lub numer telefonu.
Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą wyłącznie od klientów, którzy skorzystali z naszych usług.
Z nami jest prosto!
Jak możesz kupić ubezpieczenie u agenta na odległość - prosto, bezpiecznie, bez wychodzenia z domu
Kontakt z agentem

Dane do polisy

Mój Allianz

Opłata składki
Mój Allianz - jak możesz mieć prosty dostęp do swoich dokumentów ubezpieczeniowych

Portal Mój Allianz to serwis, w którym znajdziesz informacje o swoich aktualnych polisach, płatnościach oraz toczących się sprawach.
Dokumenty polisowe oraz całą naszą korespondencję łatwo znajdziesz w jednym miejscu. Tu możesz śledzić status zgłoszonej szkody.
Za każdym razem, gdy zechcesz sprawdzić dane polisy, dokumenty polisowe lub opłacić składkę wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu.
Jak możesz prosto zgłosić szkodę?
Asystent szkody - jak prosto i szybko możesz zlikwidować szkodę



Zobacz, co jeszcze możesz zrobić online
Dlaczego warto wybrać Allianz

26 lat

ponad 6,2 mln

ponad 5 300
Globalne badanie satysfakcji Klienta Allianz
4.5/5
33651 Opinie
Тak oceniają nas Klienci
"Wszystko przebiegło bezproblemowo, w jasny i czytelny sposób". Marcin