Allianz najsilniejszą marką ubezpieczeniową świata
Allianz po raz czwarty zwycięża w rankingu najbardziej wartościowych marek ubezpieczeniowych świata. Według zestawienia Interbrand 2022, wartość marki Allianz wzrosła w ciągu ostatniego roku o rekordowe 23%, do poziomu 18,7 mld dolarów.
TFI Allianz Polska najlepsze w rankingu „Rzeczpospolitej”
Na pierwszym miejscu w tegorocznym rankingu „Rzeczpospolitej” na najlepsze towarzystwo funduszy inwestycyjnych, który opieramy na stopach zwrotu funduszy za sześć miesięcy, rok, trzy oraz pięć lat, znalazło się TFI Allianz.
TFI Allianz Polska, po połączeniu z Aviva Investors TFI, awansowało na czwartą pozycję na rynku pod względem aktywów pod zarządzaniem. Jest jednym z największych TFI niezależnych od banku. Ma jedną z najszerszych ofert funduszy na polskim rynku, mocny i stabilny zespół zarządzających
i pomysły na rozwój.
Wzrost aktywów finansowych Polaków w 2021 - Allianz Global Wealth Report
Dziś został opublikowany Raport Allianz Global Wealth Report. Obejmuje on prawie 60 krajów świata wypracowujących 91% globalnego PKB. Raport przygotowuje cyklicznie zespół ekonomistów Allianz na podstawie danych źródłowych.
Monika Kulińska powołana na członka zarządu TU Allianz Życie Polska S.A.
Monika Kulińska została powołana na członka zarządu Towarzystwa Ubezpieczeń Allianz Życie Polska S.A. od 1 października. Będzie odpowiadać za Pion Sprzedaży w spółce życiowej.
Jesteśmy z Tobą – online i osobiście. Nowa kampania Allianz
16 września Allianz Polska rusza z nową kampanią w internecie. Ubezpieczyciel stawia na wysoką jakość obsługi i wygodę, jaką dają narzędzia cyfrowe. Wskazuje na swoją kompleksową ofertę ubezpieczeń na życie i majątkowych.
Monika Leżyńska została powołana na członka zarządu TUiR Allianz Polska S.A. z dniem 1 sierpnia 2022 r. – odpowiada za underwriting i zarządzanie produktami w ubezpieczeniach majątkowych.
Allianz Polska stawia na rozwój po połączeniu z Avivą
1 lipca doszło do fuzji prawnej towarzystw ubezpieczeniowych oraz TFI Allianz Polska i Aviva Polska. Od 2 lipca działają one pod marką Allianz. Dzięki połączeniu Allianz istotnie wzmacnia pozycję na polskim rynku i stawia na rozwój. Umowy z klientami obowiązują bez zmian, zgodnie z ich warunkami, na zasadzie kontynuacji.