Przyspiesz proces likwidacji szkody

Zanim zrealizujemy świadczenie, oceniamy szkodę. Do tego są nam potrzebne dokumenty, o które poprosimy Cię w Asystencie Szkody. 

Aby przyspieszyć rozpoczęcie procesu likwidacji szkody, wystarczy jak najszybciej wysłać nam w wersji elektronicznej, np.:

  • zdjęcia uszkodzonego ubezpieczonego pojazdu,
  • dokument, który opisuje okoliczności powstania wypadku,
  • notatkę policyjną (jeżeli była sporządzona).

Jeśli nie będziesz mieć możliwości przesłania nam zdjęć uszkodzeń lub ich rozdzielczość będzie niewystarczająca, zdjęcia zrobi nasz rzeczoznawca. Wystarczy, że udostępnisz mu pojazd.

Na podstawie dokumentów, które nam prześlesz, ustalimy rodzaj szkody i zakres zniszczeń, żeby móc stwierdzić, czy przyjmujemy odpowiedzialność za szkodę. Jeśli tak – podamy Ci propozycję kolejnych 

Więcej porad

Chcesz zgłosić szkodę lub roszczenie?

Zgłoś szkodę online Jak obsłużymy szkodę