Ostrzeżenie: Używasz przestarzałej przeglądarki, zmień przeglądarkę na bardziej nowoczesną, taką jak Chrome, Firefox lub Microsoft Edge

Co robić, gdy dojdzie do szkody komunikacyjnej

Jest kilka rzeczy, które trzeba zrobić, by zapewnić sobie i innym bezpieczeństwo a potem sprawną likwidację szkody.

Jest kilka rzeczy, które trzeba zrobić, by zapewnić sobie i innym bezpieczeństwo a potem sprawną likwidację szkody.

  1. Włącz światła awaryjne, rozłóż trójkąt ostrzegawczy, użyj kamizelki odblaskowej.
  2. Zapewnij pierwszą pomoc, a jeśli jest taka potrzeba - wezwij pogotowie.
  3. Wezwij policję, jeśli zdarzył się wypadek, który mógł stanowić przestępstwo lub w którym zostali ranni lub zginęli ludzie.
  4. Jeśli potrzebujesz holowania, zadzwoń pod numer Assistance 224 224 224.
  5. Po podjęciu tych działań, zgłoś szkodę – najlepiej w ciągu 24 godzin.
  6. Pamiętaj, by nie rozpoczynać naprawy bez uzyskania naszej zgody, ponieważ najpierw musimy oszacować szkodę i potwierdzić naszą odpowiedzialność. Możesz rozpocząć naprawę, jeśli nie odpowiemy w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas zdjęć uszkodzeń lub oceny naszego rzeczoznawcy albo kalkulacji z warsztatu, który zajmuje się naprawą. 
Jeśli skradziono Ci pojazd (lub jakąś część), poinformuj o tym policję (nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu, gdy to zauważysz). Zrób to niezależnie od tego, czy zdarzyło się to w Polsce czy za granicą.