Ostrzeżenie: Używasz przestarzałej przeglądarki, zmień przeglądarkę na bardziej nowoczesną, taką jak Chrome, Firefox lub Microsoft Edge

Assistance w Allianz – gdy potrzebujesz szybkiej pomocy

Masz polisę z assistance i potrzebujesz pomocy – sprawdź, w czym możemy Ci pomóc i zadzwoń do nas. 

Całodobowa pomoc w trudnych sytuacjach, np. w razie wypadku na drodze, gdy potrzebujesz holowania  
Pomoc w razie awaryjnych sytuacji w Twoim domu lub mieszkaniu, jak awaria sprzętu AGD
Pomoc w podróży w Polsce lub za granicą, np. gdy zachorujesz, ulegniesz wypadkowi lub zaginie bagaż
Całodobowa pomoc w trudnych sytuacjach życiowych w zakresie zależnym od rodzaju polisy na życie 

Zadzwoń i zgłoś wypadek, awarię lub kradzież – zorganizujemy dla Ciebie pomoc.

Nasze centrum pomocy działa 24/7.

Zobacz, jak możemy Ci pomóc

W razie wypadku, awarii lub kradzieży zadzwoń na 224 224 224.

Pamiętaj, by w miarę możliwości zapobiec zwiększeniu się szkody i ograniczyć konsekwencje wypadku.

Jakie informacje podać przy zgłoszeniu szkody

Przy zgłoszeniu szkody podaj:

  • numer rejestracyjny pojazdu
  • markę i model pojazdu
  • dane kierowcy i pasażerów
  • dokładne miejsce zdarzenia i numer telefonu do kontaktu zwrotnego 
  • opis zdarzeń i rodzaj wymaganej pomocy

Assistance to fachowa pomoc w trudnych sytuacjach, m.in:
 

  • pomoc interwencyjna np. ślusarza, hydraulika, elektryka czy szklarza
  • pomoc medyczną i opiekę nad ludźmi i zwierzętami

Usługi assistance świadczymy na terenie Polski w razie wystąpienia m.in. awaryjnych sytuacji w Twoim mieszkaniu lub domu.

Aby z nich skorzystać, wystarczy zadzwonić pod numer 224 224 224. 

W ramach pakietu organizujemy i pokrywamy koszty:

  • naprawy sprzętu RTV, AGD, PC nie starszego niż 7 lat,
  • pomocy ślusarza, gdy masz problem z kluczami lub zamkiem w drzwiach,
  • interwencji wielu specjalistów, np. elektryka, hydraulika, szklarza, technika urządzeń grzewczych,
  • deratyzacji i dezynsekcji oraz usunięcia gniazd os i szerszeni,
  • organizacji usług remontowych.

Domowe sytuacje, w których skorzystasz z pomocy:

  • zagubienie, kradzież, zatrzaśnięcie, uszkodzenie kluczy lub uszkodzenie zamków w drzwiach wejściowych,
  • awarie: sprzętu AGD, telewizora, komputera,
  • pożar w domu,
  • powódź,
  • włamanie do mieszkania,
  • upadek drzewa,
  • stluczenie szyb,
  • przepięcie,
  • eksplozja w mieszkaniu,
  • zniszczenie mieszkania.

Zapewniamy pomoc w wielu sytuacjach, a także:

  • zabezpieczenie mienia,
  • przechowanie i transport ocalałego mienia. 

Ubezpieczenie zapewnia ochronę podczas pobytu za granicą lub w Polsce. Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego Assistance, podasz numer swojej polisy i określisz jakiej pomocy, wskazanej w umowie ubezpieczenia, od nas potrzebujesz, a my ją dla Ciebie zorganizujemy.

W zakresie usług assistance, czyli fachowej pomocy w trudnych sytuacjach, Allianz współpracuje z Mondial Assistance, czołowym dostawcą usług assistance.

Usługi Travel Assistance są dostępne przy zawarciu umowy ubezpieczenia w podróży.  

W ramach ubezpieczenia kosztów leczenia i Assistance w ubezpieczeniu podróżnym zapewnimy Ci:

  • Organizację pomocy medycznej za granicą
  • Pokrycie kosztów świadczeń medycznych w razie zachorowania lub wypadku

Ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance obejmuje:

  • leczenie szpitalne i ambulatoryjne (pobyt i leczenie w szpitalu, wizyty lekarskie, badania, zabiegi, a także operacje ze wskazań nagłych lub pilnych),
  • transport medyczny (do odpowiedniej placówki medycznej, pomiędzy placówkami medycznymi lub do miejsca zakwaterowania),
  • zakup niezbędnych lekarstw oraz środków opatrunkowych przepisanych przez lekarza,
  • leczenie stomatologiczne,
  • leczenie związane z ciążą i porodem do 32 tygodnia ciąży.

Nasze usługi świadczymy na całym świecie 24h na dobę przez 365 dni w roku.

Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego Assistance, podasz numer swojej polisy i określisz, jakiej pomocy wskazanej w umowie ubezpieczenia od nas potrzebujesz, a my ją dla Ciebie zorganizujemy.

Masz ubezpieczenie turystyczne Allianz i potrzebujesz pomocy - zadzwoń 224 224 224.

Przykładowe sytuacje, w ktorych pomożemy w czasie podróży w ramach ubezpieczenia assitance

  • Jeśli Twój stan zdrowia byłby na tyle poważny, że potrzebna byłaby hospitalizacja, Centrum Operacyjne zorganizuje pobyt w szpitalu, dowóz do szpitala, a w razie potrzeby również transport do innego szpitala. Centrum poinformuje szpital o warunkach płatności w ramach posiadanej przez Ciebie polisy i pozostanie w ciągłym kontakcie z placówką medyczną.
  • Podczas Twojej hospitalizacji trwającej dłużej niż 7 dni, Allianz pokryje koszty wizyty bliskiej osoby oraz koszty hotelu dla towarzyszącego członka rodziny, jeżeli w podróży nie towarzyszyła Ci inna osoba pełnoletnia. Zorganizuje również opiekę nad nieletnimi dziećmi i pokryje koszty ich transportu do miejsca zamieszkania.
  • Jeśli lekarz Centrum Operacyjnego, po konsultacji z lekarzem prowadzącym leczenie za granicą, orzeknie, że Twój stan zdrowia umożliwia transport do Polski lub kraju zamieszkania, wówczas Centrum Operacyjne zorganizuje i pokryje jego koszty.
  • W razie zdecydowanej poprawy stanu zdrowia istnieje możliwość zorganizowania transportu z miejsca zachorowania do następnego etapu przewidzianej podróży.
  • W przypadku śmierci ubezpieczonej osoby Centrum Operacyjne zapewni organizację i pokrycie kosztów transportu zwłok.
  • Jeśli podczas zagranicznego wyjazdu popadniesz w konflikt z wymiarem sprawiedliwości, Centrum Operacyjne zorganizuje pomoc tłumacza oraz pokryje koszty jego usługi, a w razie potrzeby będzie pośrednikiem w przekazaniu kaucji.
  • W przypadku zaginięcia w górach lub na morzu Centrum Operacyjne wesprze organizację poszukiwań i zapewni pokrycie kosztów akcji ratowniczej prowadzonej przez wyspecjalizowane jednostki ratownicze.
  • W sytuacji opóźnienia odlotu linii rejsowych, odjazdu pociągu lub autokaru (opóźnienie podróży) o co najmniej 6 godzin, Allianz zrefunduje poniesione przez Ciebie koszty na zakup artykułów pierwszej potrzeby.

Home Assistance

Pomoc interwencyjna specjalisty (np. hydraulika, elektryka, szklarza, technika AGD i RTV) w razie awarii w domu czy mieszkaniu, która wydarzy się podczas Twojego wyjazdu wakacyjnego czy służbowego. To świetne rozwiązanie zapewniające wsparcie osobie opiekującej się pod Twoją nieobecność Twoim domem.

Medical Assistance

Pomoc medyczna po nieszczęśliwym wypadku dla najbliższych, pozostających w Polsce podczas Twojego wyjazdu.

Business Assistance

Pakiet zapewniający między innymi: pokrycie kosztów przesłania laptopa bądź telefonu komórkowego, zastępstwo w podróży służbowej, czy usługę kierowcy zastępczego. Rozwiązanie stworzone dla przedsiębiorców wysyłających pracowników w zagraniczne delegacje, chcących zapewnić sobie ciągłość realizacji zadania, w razie choroby czy wypadku delegowanego.

Concierge

To osobisty asystent, który pomoże zarezerwować hotel, miejsce w restauracji, czy zamówi bilety do kina lub teatru.

Moto Assistance

Z tym ubezpieczeniem możesz liczyć na pomoc drogową i pokrycie kosztów wynajmu auta zastępczego. To szczególnie przydatna umowa dla wyjeżdżających za granicę samochodem.

Pet Assistance

To ochrona ubezpieczeniowa dla psa i kota za granicą lub na terenie Polski. Pet Assistance zapewnia zwrot kosztów opieki nad pupilem w przypadku hospitalizacji właściciela oraz zwrot kosztów za wizytę w klinice weterynaryjnej Twojego zwierzęcia.

W ramach ubezpieczenia otrzymujesz dostęp do całodobowej, dostępnej 7 dni w tygodniu infolinii, na której zamówisz pomoc przydatną w razie trudnych sytuacji życiowych m.in. transport medyczny, opieka domowa czy opieka pielęgniarki po hospitalizacji.