PYTANIA i ODPOWIEDZI

  1. Jak mogę zgłosić się do Allianz?
    Aby uczestniczyć w rekrutacji do pracy w  Allianz musisz uzupełnić krótki formularz aplikacyjny oraz dołączyć swoje CV. Wypełnienie formularza aplikacyjnego dołączonego do każdego ogłoszenia jest jedynym sposobem aplikowania do Allianz.
    Wypełnienie formularza aplikacyjnego dołączonego do każdego ogłoszenia jest jedynym sposobem aplikowania do Allianz.
  2. Jak mogę przekazać swoje CV, jeśli nie ma w danym momencie interesujących mnie ofert?
    Zapraszamy do złożenia CV na dowolne stanowisko - w zakładce Aktualne oferty pracy.
  3. Gdzie mogę zobaczyć oferty Allianz w innych krajach?
    Skorzystaj z globalnej wyszukiwarki ofert – link do niej znajdziesz na dole zakładki Aplikuj. SPRAWDŹ
  4. Jak długo moje CV będzie przechowywane w bazie?
    Twoje CV będzie przechowywane w naszej bazie przez 12 miesięcy od daty zaaplikowania na ofertę Allianz. W każdej chwili możesz poprosić o usunięcie Twoich danych z naszej bazy, przesyłając formularz, który znajdziesz na naszej stronie w zakładce RODO.
    FORMULARZ
  5. Czy moje dane osobowe są w Allianz bezpieczne?
    Tak, z należytą starannością przestrzegamy wszystkich przepisów RODO i dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych zawartych w CV, liście motywacyjnym czy formularzach aplikacyjnych. Możesz być spokojny o bezpieczeństwo swoich danych.
  6. Jak długo trwa proces rekrutacyjny w Allianz?
    Długość naszych procesów rekrutacyjnych zależy od oferty, zwykle wynosi ok. 30 dni. W wyjątkowych przypadkach może potrwać dłużej.
  7. Ile etapów ma rekrutacja w Allianz?
    Zwykle każdy proces jest dwuetapowy. W pierwszym etapie spotkasz się z menedżerem zatrudniającym, który poszukuje pracownika do swojego zespołu. W kolejnym kroku rekrutacji  poznasz kierującego daną jednostką organizacyjną - Wydziałem lub Departamentem. W spotkaniach uczestniczy również opiekun rekrutacji, czyli przedstawiciel Departamentu HR. W większości naszych procesów rekrutacyjnych możesz spotkać się z zaproszeniem do realizacji testu kompetencji lub realizacji zadania merytorycznego.
  8. Z jakimi metodami rekrutacji mogę się spotkać w Allianz?
    W każdym procesie wykorzystujemy rozmowy rekrutacyjne, które najczęściej opierają się na wywiadzie zawodowym oraz wywiadzie behawioralnym. Dodatkowo, w większości procesów, stosujemy testy kompetencyjne online lub zadania/studia przypadków, jak najbardziej zbliżone do rzeczywistego środowiska pracy na danym stanowisku.

    Proces rekrutacji jest dla obu jego stron okazją do poznania wzajemnych potrzeb i oczekiwań.

    Podczas spotkania przybliżmy szczegóły oferty, opowiemy o naszej firmie, zespole i specyfice pracy.

    Ucieszy nas, jeżeli będziesz chciał wiedzieć więcej – z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!

Aktualne oferty pracy w Allianz

SPRAWDŹ