File a claim online online 

Wybierz ubezpieczenie, którego dotyczy Twoje zgłoszenie. 
  • Sprawdź, jakie dokumenty przesłać do nas
  • Pobierz i wypełnij odpowiedni formularz zgłoszenia szkody – koniecznie go podpisz
  • Zgłoś roszczenie lub szkodę online – dołącz druk zgłoszenia szkody i dokumenty
  • Od razu otrzymasz numer roszczenia lub szkody
  • Jeśli podasz nam swój numer telefonu lub e-mail, będziemy kontaktować się z Tobą szybciej i wygodniej
  • W każdej chwili poinformujemy Cię o statusie Twojej sprawy – pytaj nas mailem lub przez telefon

Szkodę możesz zgłosić do nas również na dwa inne sposoby:

  • pocztą na adres: TU Allianz Życie Polska S.A. lub TUiR Allianz Polska S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa, z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta
  • mailem na adres szkody@allianz.pl.

W obu przypadkach (podobnie jak przy zgłoszeniu szkody online) należy wypełnić druk zgłoszenia szkody i dołączyć wymagane dokumenty.

Szkodę można zgłosić również telefonicznie pod 224 224 224. To dobra forma, jeśli potrzebujesz pomocy Assistance.

  • Możesz zgłosić szkodę lub roszczenie niezależnie od dnia tygodnia i pory dnia
  • Twoje zgłoszenie jest od razu rejestrowane w docelowym systemie 
  • Dokumenty szkody w tym samym dniu (lub najbliższym dniu roboczym, jeśli zgłoszenie zostało wysłane w dniu wolnym od pracy) trafiają do odpowiedniego pracownika
  • System weryfikuje, czy dołączono wszystkie dokumenty potrzebne do zgłoszenia – nie tracimy więc już czasu na uzupełnianie braków
  • Od razu otrzymujesz numer sprawy, który potem służy Ci, do śledzenia przebiegu jej rozpatrywania