• Allianz w Polsce oficjalnie rozpoczął ośmioletnie, światowe partnerstwo z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim, potwierdzając tym samym swoje wieloletnie zaangażowanie w sport, opierające się m.in. na współpracy z Ruchem Paraolimpijskim, która globalnie trwa od 14 lat. Tym samym Allianz jest jedną z zaledwie 15 marek na całym świecie, która może wspierać najbardziej prestiżowe zmagania sportowców.
–  powiedział Oliver Bäte, dyrektor generalny Allianz SE.
To dla nas zaszczyt i ogromne wyróżnienie, że jako jedna z nielicznych marek na całym świecie możemy wspierać Ruch Olimpijski i Ruch Paraolimpijski. Bycie oficjalnym ubezpieczycielem tak ważnego przedsięwzięcia jakim są Igrzyska Olimpijskie, możliwość aktywnego uczestnictwa w zmaganiach sportowców i przede wszystkim dołączenie do prestiżowego grona partnerów jest szansą dla Allianz w Polsce 
– mówi Matthias Baltin, CEO, Allianz Polska.
Wszystkie inicjatywy realizowane w najbliższych latach w Allianz opierać się będą na platformie komunikacyjnej „Przy Tobie, gdy patrzysz w przyszłość. To wspólny mianownik wszystkich działań ubezpieczyciela związanych z Partnerstwem. 
Sport to nie tylko wielkie emocje przeżywane wraz ze sportowcami. To przede wszystkim wspólnota, współpraca i zaangażowanie. Dajemy klientom poczucie pewności i stabilności, dzięki naszemu doświadczeniu, produktom i jakości obsługi. Chcemy być wsparciem dla naszych klientów, cokolwiek przyniesie im jutro i to będziemy podkreślać w naszych działaniach komunikacyjnych. Chcemy pokazać, że jesteśmy silną drużyną - pracowników Allianz Polska, naszych agentów, klientów, partnerów biznesowych, sportowców
– mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Komunikacji i PR, Allianz Polska.
W ramach działań ubezpieczyciel będzie aktywnie współpracował z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz kontynuuje już rozpoczete inicjatywy z Polskim Komitetem Paraolimpijskim. Partnerstwo obejmuje lata 2021-2028. 
W ciągu naszego partnerstwa będziemy realizować różnego rodzaju inicjatywy, zarówno dla naszych agentów jak i dla naszych klientów, które będą związane z Ruchami Olimpijskim i Paraolimpijskim. Chcemy być aktywnym uczestnikiem ekosystemu sportowego przez kolejne lata
– mówi Piotr Kochanowski, dyrektor Market Management, Allianz Polska
Jak możemy Ci pomóc?