Allianz wprowadził zmiany zwiększające atrakcyjność ubezpieczenia dla motocyklistów. Nowa oferta dostępna jest u dealerów motocykli najbardziej znanych marek.
Zdrowie serca to nie tylko styl życia, ale i finanse
Zobacz, co wynika z badań Allianz Polska i danych Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Jak Allianz wykorzystał wnioski w kampanii wizerunkowej, która promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Posłuchaj głosu serca – kampania reklamowa Allianz promująca ubezpieczenia na zdrowie i życie
Kampania wizerunkowa Allianz Polska, która promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Jest ona realizowana w internecie ‒ obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także działania contentowe.
Zdobyliśmy godło Firma Przyjazna Klientowi 2023, przyznawane przez Experience Institute. Jesteśmy wyjątkowo dumni z tej nagrody, bo to wyraz uznania klientów dla naszej pracy na rzecz stałego podnoszenia jakości usług. Zobacz szczegóły!
Kamil Stoch zainspiruje pracowników i agentów ubezpieczeniowych Allianz Polska
Allianz Polska rozpoczyna współpracę z Kamilem Stochem, wybitnym skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Celem współpracy jest motywowanie i inspirowanie do rozwoju pracowników oraz agentów ubezpieczeniowych firmy.
Allianz Commercial w Europie Środkowej i Wschodniej – kolejne kroki
Allianz integruje segment ubezpieczeń dla firm (średnie i duże przedsiębiorstwa oraz ryzyka specjalistyczne), który od 24 lipca br. działa jako Allianz Commercial. Integracja obejmuje dawny globalny pion Allianz Global Corporate & Specialty oraz zespoły ubezpieczeń korporacyjnych na poszczególnych rynkach.