Menu back

Ubezpieczenie Medical Assistance, Home Assistance, Assistance Sprzętu Komputerowego oraz usługi Concierge posiadaczy kont w Euro Banku SA

Zalety Assistance w Allianz

www.allianz.pl - Ubezpieczenie Medical Assistance, Home Assistance, Assistance Sprzętu Komputerowego oraz usługi Concierge posiadaczy kont w Euro Banku SA

Poznaj zalety ubezpieczenia assistance:

  • Ubezpieczenie pozwala w dowolnym momencie korzystać z pomocy medycznej, domowej, komputerowej czy concierge, w zależności od wariantu dostępnego w ramach wybranego pakietu konta
  • Dzięki ubezpieczeniu możesz skonsultować się telefonicznie z lekarzem, zamówić wizytę pielęgniarki, hydraulika, transport mienia, skorzystać z usług specjalisty, gdy zepsuje Ci się sprzęt RTV/AGD czy komputer, a nawet możesz zarezerwować stolik w restauracji w kraju i za granicą
  • Twój pakiet ubezpieczenia może obejmować nawet 40 rożnych usług! Szczegółowy zakres usług oraz limity kwotowe dostępne są w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.
  • Dla posiadaczy kont w EuroBanku koszt składki jest pokrywany przez EuroBank

Z usług assistance możesz korzystać w ramach limitów kwotowych obowiązujących dla danych usług.

Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu

  • Przedmiot ubezpieczenia

  • Ogólne informacje

  • Zakres ubezpieczenia

Przedmiot ubezpieczenia

W Ubezpieczeniu Medical Assistance przedmiotem ubezpieczenia jest zdrowie Ubezpieczonego. Przedmiotem ubezpieczenia są również świadczone całodobowo na rzecz Ubezpieczonego usługi informacyjne w zakresie:

  • assistance medycznego,
  • infolinii medycznej, prawnej, familijnej i Serwisu „Tanie Zakupy”.

W  Ubezpieczeniu Home Assistance, PC Assistance i Concierge przedmiotem ubezpieczenia jest:

  • sprzęt RTV i AGD,
  • budynek / lokal w budowie, dom letniskowy,
  • mienie w miejscu ubezpieczenia,
  • sprzęt PC.

Ogólne informacje

Wizyta lekarza 3x 700 zł oznacza, iż Klient ma prawo do skorzystania z pomocy lekarskiej 3 razy w roku, a limit na jedno zdarzenie wynosi 700 zł.

Opieka pielęgniarska 2x 3x 8h oznacza, że po hospitalizacji Klient ma prawo do skorzystania z opieki pielęgniarskiej 2 razy w roku, w wymiarze 8 godzin przez 3 dni.

Allianz gwarantuje Ubezpieczonemu pakiet pomocy w formie usług home assistance, PC assistance i concierge.

Zakres ubezpieczenia

Zakres ubezpieczenia obejmuje świadczenia medyczne wyłącznie na tery­torium Rzeczypospolitej Polskiej.

Usługi polegające na interwencji specjalisty i mechanika RTV/AGD/PC są świadczone w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego, które zostało przez niego zgłoszone jako pierwsze do ubezpieczenia Assistance.

Szczegółowy zakres usług oraz limity kwotowe dostępne są w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie informacyjny, służy przybliżeniu w sposób ogólny charakteru oraz zakresu ww. ubezpieczenia i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Szczegółowy zakres i warunki ww. ubezpieczenia regulują ogólne warunki ubezpieczenia wraz z załącznikami (umieszczone w zakładce Dokumenty do zawarcia ubezpieczenia), w których znajdziesz postanowienia dotyczące m.in. składek, zakresu ubezpieczenia, ograniczeń i wyłączeń odpowiedzialności Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A. oraz warunków wypłaty i zasad obliczania świadczeń ubezpieczeniowych.

Dokumenty ubezpieczenie Assistance

Kontakt

Wypełnij formularz. Zadzwonimy do Ciebie lub odpowiemy mailem.

Szkody i roszczenia

Szkodę lub roszczenie zgłoś wygodnie przez telefon lub online. 

Obsługa polisy

www.allianz.pl - Obsługa polisy

Konsultant służy Ci pomocą przez telefon. Wiele spraw załatwisz online.