Menu back

Szkody z ubezpieczeń turystycznych

  Zgłoszenie szkody w podróży

www.allianz.pl - Szkody z ubezpieczenia podróży

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:

  Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia mieszkania i domu

Jak uzyskać informację o statusie szkody

Informacje o statusie szkody uzyszkasz

Co zrobić po wystąpieniu szkody

Po wystąpieniu szkody 

  • Zrób zdjęcia, aby udokumentować przyczynę oraz szkodę 
  • Zabezpiecz mienie przed powiększaniem się szkody
  • W przypadku szkody w mieszkaniu poinformuj administratora budynku
  • Zgłoś zdarzenie na policję w przypadku wandalizmu, kradzieży z włamaniem
  • Zgłoś niezwłocznie szkodę do Allianz

  Wybierz zdarzenie, aby uzyskać informacje jak zgłosić szkodę/roszczenie

Linie lotnicze zgubiły mój bagaż

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, jak zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub     e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. PIR: protokół z linii lotniczej potwierdzający szkodę
  2. kopia wywieszki bagażowej i biletu lotniczego
  3. zaświadczenie o wysokości otrzymanego odszkodowania
  4. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy z określeniem ich wartości i roku nabycia
  5. kopia polisy ubezpieczeniowej

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Mój bagaż dotarł z opóźnieniem na miejsce mojego pobytu za granicą

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub   e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. pisemne potwierdzenie opóźnienia bagażu od linii lotniczych (PIR o zaginięciu i potwierdzenie odbioru bagażu – data, godzina)
  2. oryginały rachunków/paragonów za zakup art. pierwszej potrzeby
  3. pisemny opis zdarzenia
  4. polisa ubezpieczeniowa – kopia
  5. kopia wywieszki bagażowej oraz biletu lotniczego

Wyżej wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Skradziono mój bagaż z samochodu

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub   e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. pokwitowanie/rachunek z parkingu 
  2. protokół policyjny
  3. faktury/rachunki za zakup utraconych lub uszkodzonych rzeczy (jeśli oczywiście klient jest w ich posiadaniu)
  4. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy
  5. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Mój bagaż uległ uszkodzeniu podczas kradzieży dokonanej w samochodzie

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub   e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. pokwitowanie/rachunek z parkingu strzeżonego
  2. protokół policyjny
  3. faktury/rachunki za zakup utraconych lub uszkodzonych rzeczy (jeśli oczywiście klient jest w ich posiadaniu)
  4. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy
  5. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Moje rzeczy zostały skradzione z hotelu lub uszkodzone w związku z włamaniem

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub   e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. protokół z hotelu o dokonanej kradzieży z włamaniem
  2. protokół policyjny
  3. faktury/rachunki za zakup utraconych lub uszkodzonych rzeczy (jeśli oczywiście klient jest w ich posiadaniu)
  4. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy
  5. polisa ubezpieczeniowa – kopia

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Mój bagaż uległ uszkodzeniu podczas kradzieży dokonanej w przechowalni

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15,
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub   e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. pokwitowanie/rachunek z przechowalni bagażu
  2. zaświadczenie od odpowiednich władz o wystąpieniu szkody
  3. faktury/rachunki za zakup utraconych rzeczy lub naprawę uszkodzonych (jeśli klient jest w ich posiadaniu)
  4. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy
  5. polisa ubezpieczeniowa - kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Linie lotnicze zagubiły mój sprzęt sportowy

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub   e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. PIR: protokół z linii lotniczej potwierdzający szkodę
  2. kopia wywieszki bagażowej i biletu lotniczego
  3. zaświadczenie o wysokości otrzymanego odszkodowania
  4. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy z określeniem ich wartości i roku nabycia
  5. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Linie lotnicze dostarczyły mój sprzęt sportowy z opóźnieniem

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub   e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. pisemne potwierdzenie opóźnienia bagażu od linii lotniczych (PIR o zaginięciu i potwierdzenie odbioru bagażu – data, godzina)
  2. pisemny opis zdarzenia
  3. polisa ubezpieczeniowa – kopia
  4. kopia wywieszki bagażowej oraz biletu lotniczego

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Skradziono mój sprzęt sportowy z samochodu

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub   e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. pokwitowanie/rachunek z parkingu strzeżonego
  2. protokół policyjny
  3. faktury/rachunki za zakup utraconych lub uszkodzonych rzeczy (jeśli oczywiście klient jest w ich posiadaniu)
  4. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy
  5. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Mój sprzęt sportowy uległ uszkodzeniu podczas kradzieży dokonanej w samochodzie

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub  e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. pokwitowanie/rachunek z parkingu strzeżonego
  2. protokół policyjny
  3. faktury/rachunki za zakup utraconych rzeczy lub naprawę uszkodzonych (jeśli klient jest w ich posiadaniu)
  4. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy
  5. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Skradziono mój sprzęt sportowy z przechowalni

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. zaświadczenie od odpowiednich władz o wystąpieniu szkody
  2. faktury/rachunki za zakup utraconych rzeczy lub naprawę uszkodzonych (jeśli klient jest w ich posiadaniu)
  3. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy
  4. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Mój sprzęt sportowy uległ uszkodzeniu podczas kradzieży dokonanej w przechowalni

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. zaświadczenie od odpowiednich władz o wystąpieniu szkody
  2. faktury/rachunki za zakup utraconych rzeczy lub naprawę uszkodzonych (jeśli klient jest w ich posiadaniu)
  3. kompletna lista utraconych lub uszkodzonych rzeczy
  4. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Mój samolot wystartował z opóźnieniem

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. czytelna kopia biletów lotniczych i kart pokładowych (boarding pass)
  2. pisemne potwierdzenie opóźnienia odlotu od linii lotniczych - liczba godzin opóźnienia (na bilecie, forma dowolna)
  3. pisemny opis zdarzenia
  4. polisa ubezpieczeniowa – kopia
  5. rachunki i paragony za zakup artykułów spożywczych

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Musiałem/łam odwołać podróż

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. dokumentacja potwierdzająca powód odwołania uczestnictwa w zależności od przyczyny: dokumentacja medyczna/ potwierdzenie szkody w mieniu/ zaświadczenie od pracodawcy o rozpoczęciu pracy/ potwierdzenie od odpowiednich władz o kradzieży dokumentów niezbędnych w podróży
  2. zaświadczenie z biura podróży o wysokości potrąceń, dokonanych przez biuro w związku z rezygnacją z uczestnictwa w zagranicznej imprezie turystycznej
  3. umowa z biurem podróży – potwierdzenie wyjazdu
  4. opis zdarzenia
  5. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Spowodowałem/łam wypadek w związku z uprawianym przeze mnie sportem (np. na stoku narciarskim)

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15,
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub   e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. protokół policji, jeżeli była na miejscu zdarzenia
  2. opis zdarzenia przygotowany przez sprawcę szkody oraz ewentualnych świadków
  3. oświadczenie poszkodowanego o wysokości szkody oraz o ewentualnym przyjęciu zadośćuczynienia od sprawcy
  4. przy szkodzie rzeczowej: rachunki lub paragony za naprawę/zakup zniszczonej rzeczy
  5. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Spowodowałem/łam szkodę w hotelu (np. zalanie, zniszczenie mienia)

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy. Numer telefonu znajdziesz na swoim certyfikacie ubezpieczenia.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zobacz, gdzie zgłosić roszczenie:

  • telefonicznie pod numerem Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance
    +48 22 522 26 88 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.30 oraz w piątki w godzinach 8.00-15.15,
  • korespondencyjnie wysyłając zgłoszenie do Działu Likwidacji Szkód Mondial Assistance faxem na numer +48 22 522 25 69 lub e-mailem na adres:
    szkody.turystyczne@mondial-assistance.pl

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  1. protokół policji, jeżeli była na miejscu zdarzenia
  2. opis zdarzenia przygotowany przez sprawcę szkody oraz ewentualnych świadków
  3. oświadczenie poszkodowanego o wysokości szkody oraz o ewentualnym przyjęciu zadośćuczynienia od sprawcy
  4. przy szkodzie rzeczowej: rachunki lub paragony za naprawę/zakup zniszczonej rzeczy
  5. polisa ubezpieczeniowa – kopia

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Transport medyczny do najbliższego szpitala lub do kraju zamieszkania

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Konsultacje lekarskie

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Badania lekarskie, zabiegi

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Leczenie stomatologiczne

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Zakup środków medycznych i opatrunkowych przepisanych przez lekarza

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Poszukiwania i ratownictwo w górach lub na wodzie

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Transport i zakwaterowanie osób bliskich

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Pomoc administracyjna i prawna

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Wsparcie finansowe, jeżeli na skutek kradzieży utracisz swoje środki płatnicze (gotówkę, karty)

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Zastępstwo w podróży

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Informowanie bliskich o postępach w hospitalizacji, rehabilitacji lub prowadzonych akcjach ratowniczych

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Opieka tłumacza

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Koszty leczenia powstałe na skutek nieoczekiwanej wojny lub aktów terroru

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku zaistnienia szkody zadzwoń po pomoc do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance, gdziekolwiek się znajdujesz, o każdej porze dnia i nocy:

  • zgłoszenia telefoniczne pod numerem Centrum Operacyjnego Mondial Assistance +48 22 522 25 22.

Jeżeli nie zgłosiłeś szkody do Centrum Operacyjnego w dniu jej powstania, z przyczyn niezależnych od siebie lub siły wyższej, zgłoś roszczenie korespondencyjnie do Mondial Assistance Sp. z o.o.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

W przypadku nie zgłoszenia szkody telefonicznie należy przesłać pocztą następujące dokumenty:

  1. opis zaistniałego zdarzenia: zachorowania bądź nieszczęśliwego wypadku
  2. kopię polisy ubezpieczeniowej
  3. dokumentację medyczną z diagnozą
  4. w razie samodzielnego opłacenia rachunków – ich oryginały wraz z dowodami ich zapłaty
  5. oryginały rachunków do opłacenia na rzecz placówki medycznej wraz z informacją na piśmie, że nie zostały uregulowane
  6. pisemną dyspozycję dotyczącą sposobu refundacji kosztów

Wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru) na adres:

Mondial Assistance Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa
Dział Rozliczeń

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Refundacja w Polsce odbywa się jedynie w polskich złotych po przeliczeniu danej waluty według średniego kursu NBP z dnia likwidacji szkody, tj. podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania (ze względu na różnice kursowe kwota refundacji może być różna od kwoty, którą został obciążony klient). Czas likwidacji to 30 dni od momentu wpłynięcia dokumentów.

Zwrot kosztów może nastąpić w formie:

  • przelewu bankowego na konto złotówkowe
  • przelewu bankowego na konto zagraniczne
  • przekazu pocztowego na adres zamieszkania (wyłącznie na terytorium RP)

Podczas wyjazdu turystycznego uległem/łam poważnemu wypadkowi, korzystałem/łam z pomocy lekarskiej oraz doznałem/łam trwałego uszczerbku na zdrowiu

Gdzie mogę zgłosić roszczenie

W przypadku umów zawieranych za pośrednictwem agentów oraz biur podróży, roszczenia z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków można zgłosić:

Przy zgłaszaniu roszczeń nie obowiązuje rejonizacja.

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia

  • wypełniony druk zgłoszenia szkody z ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków

Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów:

  1. dokument potwierdzający tożsamość uprawnionego – dowód osobisty
  2. opis okoliczności wypadku/protokół policji, jeżeli było prowadzone postępowanie
  3. protokół BHP – przy wypadkach w pracy
  4. kopia dokumentacji medycznej z przebiegu leczenia i rehabilitacji

Wyżej wymienione dokumenty należy przesłać listem poleconym lub złożyć w wybranym Oddziale, Agencji Allianz bądź Centrum Likwidacji Szkód i Oceny Ryzyka (CLSiOR).

Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia roszczenia w wypadku zgonu w następstwie wypadku?

  • wypełniony druk zgłoszenia szkody z ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków

Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów:

  1. dokument potwierdzający tożsamość uprawnionego – dowód osobisty
  2. akt zgonu ubezpieczonego
  3. zaświadczenie stwierdzające przyczynę zgonu (karta statystyczna zgonu lub diagnoza lekarska)
  4. opis okoliczności wypadku
  5. dokumentacja medyczna w zakresie niezbędnym do rozpatrzenia roszczenia
  6. protokół BHP – jeżeli wypadek jest kwalifikowany jako wypadek przy pracy
  7. orzeczenie kończące postępowanie w sprawie, sporządzone przez policję, prokuraturę lub sąd
  8. protokół sekcji zwłok, o ile była wykonana

Kto może poświadczyć zgodność dokumentów z oryginałem?

  • pracownicy instytucji wystawiającej dany dokument
  • notariusz
  • pracownicy Wydziału Świadczeń i Szkód Osobowych w Centrali Allianz, oddziałach i Centrach Likwidacji Szkód oraz asystenci likwidatorów szkód
  • wskazani pracownicy etatowi spółek Grupy Allianz (dyrektorzy oddziałów, sekretarki i asystentki w oddziałach i agencjach wyłącznych Allianz, pracownicy Departamentu Prawnego)
  • regionalni dyrektorzy sprzedaży, menedżerowie ubezpieczeń grupowych, regionalni specjaliści ds. oceny ryzyka funkcjonujący w strukturach Departamentu Ubezpieczeń Grupowych i Osobowych
  • właściciele agencji wyłącznych Allianz
  • brokerzy posiadający pełnomocnictwo od klienta do reprezentowania jego interesów w procesie obsługi roszczeń
  • unit menedżerowie w sieci sprzedaży Allianz

Dla umów grupowych, gdzie ubezpieczającym jest zakład pracy dodatkowo dokumenty mogą poświadczyć:

  • pracownicy działu kadr, kadry kierowniczej lub księgowości macierzystego zakładu pracy ubezpieczonego
  • osoba obsługująca polisę w macierzystym zakładzie pracy ubezpieczonego

W jakiej formie wypłacane są świadczenia

Przelew na wskazane konto

Najdogodniejsza i najszybsza forma rozliczenia należności. Kwota świadczenia jest przelewana na wskazany rachunek już następnego dnia po zatwierdzeniu wypłaty świadczenia.

Przekaz pocztowy

Mniej wygodna i wydłużona w czasie forma rozliczenia należności. Kwota świadczenia jest dostępna w oddziale pocztowym średnio od 7 do 14 dni od momentu zatwierdzenia wypłaty świadczenia. Wydłużenie terminu rozliczenia związane jest cyklem operacyjnym poczty.

  Czegokolwiek potrzebujesz  - zadzwoń 224 224 224

Assistance 24h

www.allianz.pl - Assistance Allianz  

Pomoc Assisstance jest dostępna całą dobę.

Szkody i roszczenia

www.allianz.pl - Szkody i roszczenia 

Szkodę lub roszczenie zgłoś wygodnie przez telefon lub online. 

Obsługa polisy

www.allianz.pl - Obsługa polisy 

Doradca służy Ci pomocą przez telefon. Wiele spraw załatwisz online.