Menu back

Potwierdzenie opłacenia/ważności polisy

Załatw sprawę 


Załatw sprawę 


Szybko i wygodnie 

Wyślij online

Potwierdzenie opłacenia/ważności polisy

Bank wymaga od Ciebie potwierdzenia opłacenia umowy ubezpieczenia lub po prostu potrzebujesz potwierdzenia, że Twoja umowa ubezpieczenia jest ważna i opłacona.

Jak załatwić tę sprawę 

Wystarczy Twój telefon lub pismo z informacją o wydanie dokumentu potwierdzającego opłacenie/ważność zawartej polisy.

Pamiętaj, że jeżeli podczas zawierania polisy nie podałeś agentowi swojego adresu e-mail, nie dysponujemy Twoim adresem elektronicznym. W takiej sytuacji koniecznie wyślij skan/zdjęcie cyfrowe pisma z informacją o wydanie dokumentu potwierdzającego ważność polisy – sama wiadomość e-mailowa nie będzie wystarczająca.

Pismo wyślemy na podany przy zawieraniu polisy adres korespondencyjny.

Jeśli zależy Ci na czasie, możemy również  wysłać dokument drogą elektroniczną, lecz tylko wtedy, jeśli przy zawieraniu polisy został podany adres e-mail lub podasz go w treści pisma

Sposoby przekazania dokumentów

Pocztą, osobiście, telefonicznie

  • pocztą

przesłać pocztą na adres: 
TUiR Allianz Polska S.A. 
ul. Rodziny Hiszpańskich 1 
02-685 Warszawa, 
z dopiskiem: Departament Obsługi Klienta

  • osobiście

w jednej z naszych placówek 

  • telefonicznie

dzwoniąc pod numer 224 224 224

Inne sprawy do załatwienia online

www.allianz.pl - Załatw sprawę online w Allianz